• Anonym (nyfiken)

Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?

En liten fråga som kanske är känslig.

Man vill ju att det ska vara romantiskt, men egentligen kanske man mest är trött efter en lång dag.

Hur var det för er, svara anonymt om du vill, gjorde ni det eller inte?

• Svar på tråden Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?
  • Emelie 87

Bröllopsnatt, bröllopssvit, bara vi två tillsammans... självklart! :D

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Anonym

Vi dansade med gästerna till stängning och sen tog det min man ett bra tag att få ut alla hårnålar. Svettiga och dödströtta somnade vi direkt Skrattande Men vi var båda fullt beredda på det. Var desto mysigare senare när vi var både piggare och fräschare!

• Anonym (Fru H)

Jag hade inte alls räknat med sex denna natt, flera månaders planering, intensiv dag, mycket alkohol brukar resultera i att man somnar innan man kommer till sängen typ.

Och vi drack, vi dansade och badade till soluppgången. Kom till stugan vi hade hyrt kl. 07.30 och visst hade vi sex.
    Bra sex och länge! Helt sjukt!
    Efter denna natt är det som vi precis träffats, nykära, vill ligga hela tiden... helt galet!

Vem hade trott att Giftemål skulle innebära att träffas på nytt?

• Anonym (Fru G)

Ja det hadde vi, og superbra sex også:) og som en fantastisk bonus så ble jeg også gravid den natten

• Anonym

vi stensomnade.
    hade dock inte utcheckning förrän kl 15 dagen efter, så vi tog igen det då istället. 

• Emelie 87
    Anonym (Fru G) skrev 2011-08-12 09:15:36 följande:
     og som en fantastisk bonus så ble jeg også gravid den natten
    Grattis!!!
    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Iseika

Haha, gud nej. Efter att maken plockat ut 28 hårnålar, klipp upp fyra små gummisnoddar och slitit av ett hårnät ur mitt hår för att sedan snöra upp klänningen, hitta alla hyskor och till sist lyckas trassla mig ur klänningen var han rätt trött. Medan jag tvättade av sminket (som satt som berget) trynade maken in och sov sen sött hela natten. Jag somnade väl inte så många minuter senare kan jag erkänna

Svar på tråden Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?