• Junibrud

Letar desperat efter brudsmycken! Hjälp

Hej alla!

Jag har letat och letat utan att hitta de fina brudsmycken som skulle passa mig. Det jag har hittat är antingen för litet/tråkigt eller inte i min smak. Jag är så trött nu att jag är arg! Jag har spenderat mer tid åt att hitta smycken än själva brudklänningen.

Jag har letat efter tiaror men inte hittat något som är vintage, elegant, inte för litet, och inte hög som ett berg. Tiara och speciellt örhängen är viktiga för mig. Mina tärnor är helt ointresserade av att hjälpa mig och jag känner panik nu när det är bara en månad kvar. Så nu ber jag om er hjälp! 

Jag tar emot tacksamt alla förslag på butiker som har brudsmycken i Stockholmstrakten eller på nätet!

Tack

• Svar på tråden Letar desperat efter brudsmycken! Hjälp
  • Alcudia 2011

Hej

Kolla denna hemsidan

http://loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/villkor-info.html

är en tjej som gör jättefina smycken till bröllop. Billiga är de oxå och hon är väldigt tillmötesgående att göra så som du själv vill ha dem. Har själv beställt öronhängen och armband därifrån, med ett hjärta där vårt bröllopsdatum är instansat.

• Emsie

Antikt gammalt och nytt har en massa fina grejer tyvärr är de som jobbar där alltid väldigt griniga. Yvone Christa har jätte fina smycken men jag tror inte de har tiaror. Zanzlösa smycken och Eivy Flodin skulle kanske också kunna vara något. 

• Aniara4

Jag kommer dragandes med Debenhams igen, men det är för att jag just har köpt mina brudsmycken där och jag gillar verkligen Debenhams!!!

Här är några sidor med bara brudsmycken:
    www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/Navigate&storeId=10001&lid=%2F%2Fproductsuniverse%2Fen_GB%2Fproduct_online%3DY%2Fcategories%3C{productsuniverse_18661}%2Fcategories%3C{productsuniverse_18661_153604}%2Fcategories%3C{productsuniverse_18661_153604_153614_ms}&catalogId=10001

• Aniara4

Och tiaror här:
    www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/Navigate&storeId=10001&sfn=Categories&lid=%2F%2Fproductsuniverse%2Fen_GB%2Fproduct_online%3DY%2Fcategories%3C{productsuniverse_18661}%2Fcategories%3C{productsuniverse_18661_153604}%2Fcategories%3C{productsuniverse_18661_153604_153610_ms}&catalogId=10001&sfv=Tiaras

• snart Peters fru
    Bullemor skrev 2011-05-17 03:42:46 följande:
    Jag letar efter enklare pärlhalsband i ljusrosa med armband till, någon som vet vart jag kan få tag på detta? Har letat som en galning..
    Kika in på denna tjejs sida! Har hon inget som passar så hjälper hon dig till ditt drömsmycke!!!!

http://loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/
  • Cattis77

Vet inte om det faller dig i smaken, men jag tycker det är lagom bling, och väldigt klassiskt. Har beställt de här smycken från www.lilly.nu (beställer typ allt från Lilly, älskar den klassiska stilen på deras associarer och klänningar).

• Chicita
    Cattis77 skrev 2012-02-14 21:40:09 följande:
    Vet inte om det faller dig i smaken, men jag tycker det är lagom bling, och väldigt klassiskt. Har beställt de här smycken från www.lilly.nu (beställer typ allt från Lilly, älskar den klassiska stilen på deras associarer och klänningar).

psst... tråden är nästan ett år gammal.
    Trådskaparen gifte sig i juni 2011 så jag hoppas att hon redan har hittat smyckena Flört
  • Cattis77

Oj haha, vad konstigt att jag lyckades snappa upp den här tråden då...aja, då får vi väl tro att hon hittade något vackert att bära på sin dag! *fniss* 

• Chicita
    Cattis77 skrev 2012-02-14 22:00:15 följande:
    Oj haha, vad konstigt att jag lyckades snappa upp den här tråden då...aja, då får vi väl tro att hon hittade något vackert att bära på sin dag! *fniss* 
    Ja vi hoppas det, vi kanske kan få en statusuppdatering av henne i alla fall Flört
Svar på tråden Letar desperat efter brudsmycken! Hjälp