• Junibrud

Letar desperat efter brudsmycken! Hjälp

Hej alla!

Jag har letat och letat utan att hitta de fina brudsmycken som skulle passa mig. Det jag har hittat är antingen för litet/tråkigt eller inte i min smak. Jag är så trött nu att jag är arg! Jag har spenderat mer tid åt att hitta smycken än själva brudklänningen.

Jag har letat efter tiaror men inte hittat något som är vintage, elegant, inte för litet, och inte hög som ett berg. Tiara och speciellt örhängen är viktiga för mig. Mina tärnor är helt ointresserade av att hjälpa mig och jag känner panik nu när det är bara en månad kvar. Så nu ber jag om er hjälp! 

Jag tar emot tacksamt alla förslag på butiker som har brudsmycken i Stockholmstrakten eller på nätet!

Tack

• Svar på tråden Letar desperat efter brudsmycken! Hjälp
  • Junibrud
    Kattpoet skrev 2011-05-16 21:23:30 följande:
    Som denna

Y647 Örhänge - Party Vit 

Y650 Örhänge - Kristall droppar 
    Ja något i den här stilen. Örhängen i mitten var fina!
  • Junibrud

Finns det någon butik i Stockholm med liknande smycken?

• Beautiful Disaster

Kan precis som någon innan tipsa om Balunz

• Junibrud

Ingen som känner till några butiker i Stockholm? 

• Jasso

Den typen av smycken du verkar gilla finns som någon skrev på "antikt, gammalt och nytt", jag köpte min kam och armband där. De har allt! Och ber du on något specifikt kan de ordna fram det åt dig :) När du ändå är i krokarna kan du gå in på Zanzlösa smycken, Thalia och Thomas Sabo. På Hornsgatan har Stockholm burd & Fest väldigt fina smycken de med. Jag kan nästan garantera att du kommer att hitta något i någon av dessa butiker. Gör du inte det, skriv igen för jag har sprungit i de flesta för att hitta de perfekta smyckena. :) Lycka till!

Svar på tråden Letar desperat efter brudsmycken! Hjälp