• Näckrosbarnet

    Bildtråd på brudbukett

    Som blivand brud är ju google en bästa vän, min  i allafall! 

    Hur såg/ ser din brudbuket ut? Gäran bild om det går ! 


    Alis volat propriis
  • Svar på tråden Bildtråd på brudbukett
  • zvartaliljan

    Detta blev min bukett, gjorde den själv så kostnaden blev ca.700kr


  • bubbelgum

    Åh vilken kul tråd att titta i! Verkligen superfina buketter!
    Hittade flertalet buketter som jag sparade i min "bröllops-mapp" på skrivbordet!  
    Än är det fortfarande lång tid tills jag själv ska gifta mig(ca3år), vi är inte ens officellt förlovande ännu(ingen ring), vi har hittils bara pratat om förlovningen och om bröllopet. Så jag vet ju att det lär ske, men när jag börjar planera beror ju helt på när pojkvännen får arslet ur vagnen och faktiskt friar... hahah!

  • prinsessanogrodan


    Min brudbukett : Röda rosor, vit fresia, blåklint och blå delphinium.
  • Fröken Emma
    Minuz skrev 2011-05-14 06:32:17 följande:


     


    Här är några fina........... Jag är nu inne på att ha en "bollbukett" fast inte med de blommorna som är på bilden. Från början var jag inne på kallor, antingen den som ovan eller ett par st liggande. Finns så många vackra buketter


    Bollarna är ju så snygga!!
    defenetivt ett förslag till brudtärnorna!!
  • Runi

    Här är buketten jag hade på min bröllopsdag :) Blev inte direkt som det skulle (de hade skrivit in fel dag så det fanns ingen bukett när min man skulle hämta den så de slängde ihop någonting lite snabbt) men jag fick iaf droppformad med röda rosor :)


  • Meeru


     


    Såhär såg min bukett ut. Den blev precis som jag önskade, så fin att jag började gråta när jag såg den! Den innehöll bl.a. rosor, hortensia och prärieklockor.

Svar på tråden Bildtråd på brudbukett