• litet hemligt bröllop

Vad ha på sig?

Vi kommer gifta oss borgerligt hemligt tillsammans med min bästa vän och sambons bror. Sambon ska ha kostym och slips, men vad ska jag ha på mig, jag vill inte ha vanlig bröllopsklänning.. kan man ha leggings och någon fin tunika/kortare klänning?
    Känns inte som om vi kommer matcha varandra då.. eller om han bara har kostym utan slips :)

• Svar på tråden Vad ha på sig?
  • Jag han

Den från Halèns vad ju supersnygg!!  En sån skulle jag också vilja ha som festblåsa, men det blir inget av det nu när varenda öre ska gå till bröllopet ;)

• litet hemligt bröllop

strumpbyxor i någon annan färg än svart och brunt är svårt att hitta..

• JBEC

litet hemligt bröllop skrev 2010-11-01 22:25:08 följande:
    strumpbyxor i någon annan färg än svart och brunt är svårt att hitta..

Det ska inte vara några problem idag. Modet är ganska extremt när det gäller strumpbyxor.
    Var i Skåne bor du? I närheten av någon större stad?

I Malmö skulle jag iallfall tipsa dig om butiken för enbart strumbyxor på Hansakompaniet (vet inte vad den heter..)
    Annars brukar Åhléns ha fina också!

Satsa på några med ett fint mönster ner mot vristen/vaden eller så en trevlig färg. Kanske mörka vinröda/lila med lite skimmer i sig?

• litet hemligt bröllop

Den butiken ska jag kolla på men har dem stora storlekar?

• Kattpoet

Ulla Popken och La redoute brukar  strumpbyxor i större storlekar och ibland finns andra färger än svart och brunt.

• litet hemligt bröllop

Nu har jag beställt den svarta klänningen från tradera :)

• litet hemligt bröllop

Klänningen kom i förrgår och sitter perfekt :) den var kortare än jag trodde men det gör ingenting ;)

• YET

Det viktigaste är att känna sig bekväm i kläderna annars slappnar man ju inte av.

Kul att du hittade en klänning :)

• litet hemligt bröllop

Tänkte att jag kunde ha ett par lite tjockare strumpbyxor under :) inte ribbstickade dock ;)

Svar på tråden Vad ha på sig?