Brudiframtiden skrev 2010-09-07 21:27:56 följande:
Vad kul med nån som gjort samma! Vi är sugna på att ha det hela på kvällen för att ändå få lite fest efteråt. Var hade ni minglet? Lokal eller hur hade ni lagt upp det? var ni många? Vad tyckte folk om upplägget? När började folk försvinna? Var det kyrklig vigsel...Oj vad många frågor jag har...känner du för det får du gärna inboxa mig!!!
Japp, allt blev verkligen superlyckat! Vi hade faktiskt minglet på stadens teater, i teatercafét. Teatern är en gammal och anrik byggnad så det var väldigt stämningsfullt. Vi caterade allt, och det var så skönt att betala för att låta någon annan ta hand om allt. För oss var inte upplägget en ekonomisk fråga, utan vi gjorde så här för att vi verkligen ville ha vårt bröllop så. Så visst, det blev lika dyrt som ett "vanligt" bröllop, eftersom vi bjöd in över 100 gäster. Vi var noga med att tala om redan i inbjudan vad som gällde, dvs att vi bjöd in till champagnemingel efteråt och mellan 14 och 17. Det var perfekt i tid, några droppade tom av innan.
Efter minglet åkte vi till vårt hotell och vilade en timme, sedan träffades närmsta familjen på en restaurang på Österlen (bara vi där) och avnjöt en underbar middag. Vi trodde att vår kväll var över runt 24 när vi lämnade, men då visade det sig att många från minglet hade planerat att överraska oss i hotellets bar! Efterfest!
Jag svarar gärna vidare!