• 090520 1

Hur lång tid var ni ihop innan?

Tjoho
    hur länge var ni ihop innan ni förlovade eler och bestämde att ni ville vara med varandra?
    Vissa tar det massor med år för och vissa vet direkt.

Jag har träffat MIN man o visste det direkt på en månad nu ska vi snart förlova oss...

• Svar på tråden Hur lång tid var ni ihop innan?
  • JBB

Vi blev tillsammans i februari 2004, vi fick vår första dotter i juli 2006 i samma veva flyttade vi ihop, förlovade oss i september 2006, fick vårt andra barn 2007, köpte hus 2009 och ska gifta oss nu till sommaren 2010 då vi båda är 22år gamla.

• juni2010

Vi flyttade ihop efter 2 år, fick vår dotter efter 4 år, sen kom sonen efter 6 år. Efter det köpte vi hus, och slutligen efter 8 år förlovade vi oss och nu gifter vi oss efter 10 år tillsammans :) ....kan ju tillägga att jag va 19 och han 21 när vi blev ihop....

• Hillena

När min sambo friade hade vi varit tillsammans i 9 månader. När vi gifter oss har vi varit tillsammans i lite mer än 1,5 år. Visste på första dejten att han är mannen i mitt liv!

• patrikoannika

Här var det kärlek vid första ögonkastet.

1 vecka efter första mötet blev vi ihop. Och har varit tillsammans sedan dess. Det är 10 år och 2 månader sedan.

• kimas

Vi förlovade oss efter 8 månader och kommer att gifta oss när vi varit tillsammans i 15 månader.

• Lorran

Båda visste efter kanske en månad tillsammans, är det rätt så vet man det antar jag för jag har aldrig "vetat" att det är rätt med något ex inann. Nu har det gått några månader och vi kollar förlovningsringar. Och har bestämt bröllop sommaren 2011. Alldeles för långt till dess om ni frågor mig men vi tyckte det var lagom att förlova oss 1-1½ år före vigseln så vi har tid att planera allt. Det skall bli fint att ha den där lilla symbolen på ringfingret som säger att varje dag är en fantastisk väntan på att få gifta mig med den kille som jag är totalt och blödande kär i.

• Korallbruden

Vi firar 4 år med att gifta oss. Förlovade oss dec 2008.

• Rosvägen

Min sambo friade efter 1 1/2 år tillsammans och nu gifter vi oss 2 dagar innan vår två års dag.
    Vi hade planerat året efter men då fyller min blivande 30 år så han tyckte att det får bli ett kalas i år och ett nästa, så helt plötsligt så hade vi bara 6 månader på oss att planera:)

Inte tänkt så mycket på tiden i sig, det var kärlek vid första träffen och vi har gått igenom en del tillsammans på vägen.

Vi planerar familj så allt faller sig naturligt:)

• Kattpoet

Officelt var vi ihop... hrm.. Hur många dagar är det mellan 21 december och 1 januari?

• BlivandeFruPettersson

Vi träffades i december -07, blev tillsammans och han flyttade in i april -08(mjo, det hände på samma dag, lång historia ), förlovade oss april -09 och gifter oss den 24/7 i år, efter exakt två år och tre månader tillsammans.

• danicalifornia

jag och min m2b träffades på nätet i aug-08 förlovade oss i dec-08, vart gravida med vår dotter i dec-08. nu gifter vi oss juli 2011!! vi visste på en gång att det va vi!!!

• kapellösa

Blev tillsammans november 2004, förlovade oss november 2009, gifter oss i juni 2011 efter 6år, 6månader och 6+6dagar tillsammans (fick tyvärr inte riktigt ihop det till 666 vilket isåfall varit hysteriskt roligt).

• Vi 3

Vi träffades och blev tillsammans mars -05, förlovade oss dec -06. Dottern kom juli -09 och vi gifter oss juli -10. Jag visste från första stund att jag hittat hem.

• 100703 M och B

Vi träffades 26 januari 2007, det är även det datum vi räknar att vi blev tillsammans.

Jag flyttade in successivt hemma hos honom under hela den våren, under augusti så hyrde jag ut min lägenhet och flyttade officiellt. Den 9 augusti 2009 friade jag och nu gifter vi oss den 3 juli 2010. Så två år och sju månader efter att vi blev ihop friade jag och tre år och sex månader gifter vi oss.

• Marjo

Vi blev ihop 8 april 2004, blev sambo 2007 och förlovade oss 25/7 2008 och gifter oss 29/5 2010!

• J1990

Vi blev tillsammans 2007, flyttade ihop 2009, förlovade oss när vi hade varit tillsammans 2 år och 5 månader och nu om en månad ska vi få vårt första barn:) Har varit förlovad i 3 dagar nu:p

• theresewallmyr

Förlovade oss efter 3 år tillsammans 2007 och gifter oss nu 2010. Så 6 år blir det för oss i sommar..

• angelasbrollopsyra

Hej, vi blev tillsammans oktober 2007, flyttade ihop december 2007, förlovade oss februari 2009 och ska gifta oss maj 2010

• pyrro

Blev ihop efter 1 vecka, bodde ihop i princip direkt men officiellt efter ca 7 mån, blev med barn efter 8 mån. 1a barnet kom alltså efter 1år och 4 mån. 2a barnet 1,5 år efter det. Förlovade oss i mars i år och gifter oss i aug i år på vår 5-årsdag. Vi är båda drygt 30 och hade aldrig tidigare bott ihop med nån

• Moi mokulat

Vi blev par 2006.
    Förlovade oss 2008. Köpte hus och fick vår son.
    Gifter oss augusti 2010

Svar på tråden Hur lång tid var ni ihop innan?