• 090520 1

Hur lång tid var ni ihop innan?

Tjoho
    hur länge var ni ihop innan ni förlovade eler och bestämde att ni ville vara med varandra?
    Vissa tar det massor med år för och vissa vet direkt.

Jag har träffat MIN man o visste det direkt på en månad nu ska vi snart förlova oss...

• Svar på tråden Hur lång tid var ni ihop innan?
  • MsJulie

Vi började prata om förlovning och giftermål nästan direkt, men förlovade oss efter 8 månader och planerar nu bröllop till sommaren 2012.

• TrollMirre

Vi blev tillsammans när jag var 16, förlovade oss efter 9 månader, och nu, efter ca 8 år tillsammans ska vi ha bröllop :)

• hernameispekka

Förlovade efter 1 år och 4 månader och när vi gifter oss kommer vi varit tillsammans i ca 3 år och 7 månader :)

• Villemoa

Vi visste också ganska snabbt att vi ville vara med varandra resten av livet. Efter 1½ år förlovade vi oss och 25 april förra året gifte vi oss efter 6½ år tillsammans. I augusti firar vi 8 år ihop

• PrincessPink

Vi förlovade oss efter 1 år och vi ska gifta oss nästa år och då har vi varit tillsammans i 4 år. :)

• hella82

åh vad jag blir avundsjuk! har varit ihop med min kille i 8 år och har fortfarande ingen ring på fingret!
    han säger att han vill fria, och att han kommer säga nej om jag friar...men han friar ju aldrig! :P

• Skuggan

Vi visste ganska direkt att vi ville vara tillsammans. Men vi tog det lite piano ändå. *ler*

Vi flyttade ihop efter dryga året, förlovade oss efter 4 och blev gravida inte fullt ett år efter det.

Nu kommer vi ha varit ett par i en bra bit över 7 år innan vi gifter oss i sommar.

• FamHermansen

Vi träffades och några månader senare blev vi gravida. Fick en dotter i Januari och nu ska vi gifta oss i Augusti! Tjoho vad livet är härligt! :)

• MissKitten

Förlovade efter 8 år tillsammans och nu efter 10 år tillsammans slår vi till och gifter oss.

• Casmel

Vi förlovade oss 8 månader efter att vi träffades och ska gifta oss nu 9 år efter

Svar på tråden Hur lång tid var ni ihop innan?