• 090520 1

Hur lång tid var ni ihop innan?

Tjoho
    hur länge var ni ihop innan ni förlovade eler och bestämde att ni ville vara med varandra?
    Vissa tar det massor med år för och vissa vet direkt.

Jag har träffat MIN man o visste det direkt på en månad nu ska vi snart förlova oss...

• Svar på tråden Hur lång tid var ni ihop innan?
  • fryser

vi träffades 2 april 07 för allra första gången ,kunde inte leva utan varandra sen den dagen.MB friade 23/9 08, fick en underbar lite dotter 17 okt 08 o vi planerar bröllop för fullt o vigseln är 28/8 2010

• KatjaB

vi har varit tillsammans i 4 år, har två barn tillsammans också. jag friade förra sommaren och vi gifter oss nu i juli

• Martinaa

Förlovade oss på ettårsdagen, han friade på tvåårsdagen (nä, inga diskussioner om att man inte kan fria när man är förlvoade redan nu tack) och vi gifter oss två dagar innan treårsdagen!

• Niini

vi träffades 16 o 21 år gamla. Förlovade oss efter 1 1/2 år med löfte om giftemål om nåt år när ekonomin tillät. Maj 2011 efter 6 1/2 år tillsammans o 5 år förlovade är det äntligen dags!

• Niini

vi träffades 16 o 21 år gamla. Förlovade oss efter 1 1/2 år med löfte om giftemål om nåt år när ekonomin tillät. Maj 2011 efter 6 1/2 år tillsammans o 5 år förlovade är det äntligen dags!

• Ankungarna

Vi blev tillsammans 2007 när vi var 18 och 20 år gamla. Sedan förlovade vi oss efter ca 1,5 år, och nu i augusti ytterligare 1,5 år senare gifter vi oss. :)

• MabCar

Vi träffades under sommaren 2008 och visste efter någon månad att det skulle bli vi. Vi förlovade oss den 4/4 2010 och gifter oss den 23 oktober detta år. När vi gifter oss har vi varit tillsammans i över två år.

• Dirigo

Jag och min kille har varit ihop i 5 år i september. Vi är inte förlovade än men jag ska fria till honom på 5års dagen =)
    Vi har pratat om förlovning innan så jag är liiite säker på att han säger ja...
    Hoppas jag inte jinxade det nu bara!!!

• Nicossambo

jag och min blivande blev tillsammans när jag var 17 och han 20. Förra året förlovade vi oss då harde vi varit tillsammans 9 år. Nu den 17/4 har vi varit tillsamans i 10 år och den dagen fifter vi oss.

• Malin och Joel

Visste att det var rätt... tja, nästan med en gång!
    Förlovade oss efter 9 månader och gifter oss 14 månader efter det (nu i juli! )

Svar på tråden Hur lång tid var ni ihop innan?