Pscho ex försöker förstöra bröllopet
Vad gör man när ett sjukt ex försöker förstöra så mycket det går??
Min blivande har tidigare varit gift och skiljde sig långt innan vi blev ihop. Vid hans skillsmässa hotade hans ex att hon skulle "förstöra hans liv","skapa ett helvete för honom", "aldrig låta honom vara lycklig" osv.
Sen mycket riktigt när vi blev ihop brakade det loss med skitsnack och förföljelse. Hon t.o.m. flyttade från Lund till Göteborg och köpte en lägenhet på samma gata som mig (innan jag och min m2b flyttade ihop nere i Lund). Hon snackar skit till alla som hon får tag på: till min blivandes familj, hans vänner även hans anställda på jobbet.
Länge har min blivande sagt att han inte tänker göra något åt det. Han säger att han vill inte sjunka till samma nivå som henne och att hon kommer att tröttna snart. Dessutom om hon får svar kommer det att bara uppmuntra henne, för då vet hon att hon stör. Han har inte pratat med henne eller svarat på hennes mail en endaste gång sen de skiljdes, ändå fortsätter hon.
Hon har nu tydligen hittat en snubbe och flyttat ner till Skåne igen med honom. Bra. tänkte vi, nu kanske hon slutar trakassera oss. Men nej....hon ger sig inte.
Imorse skickade hon ett mail till min blivande där hon har kopierat in vår bröllopssida och förlovningssida från BT. Hon hånar först och sen kallar min blivande en massa sjuka saker.
Nu har det gått för långt! Jag är orolig att en sån störd person kan gå hur långt som helst för att förstöra. Jag undrar om tom kan flyga fram på sin kvast på bröllopsdagen bara för att jävlas. Jag vill inte behöva oroa mig för allt hon kan hitta på, men det är svårt att koppla bort.
Själv har jag aldrig haft någon kontakt med henne och vet inte hur man skall göra för att bli kvitt henne.
Eftersom hon verkar ha vår bröllopsida på BT under "span" har jag god lust att skriva något där för att reta gallfeber på henne. Samtidigt vill jag inte förstöra vår sida...
Åh vad skall man göra?
Hoppas hon flyger iväg till Blåkulla och stannar där!!!