• Malla och Mojje
    Äldre 26 Mar 09:38
    21148 visningar
    186 svar
    186
    21148

    Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

    Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!

    29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????

  • Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!
  • Zesa
    Äldre 28 May 06:15

    Grattis till er alla som gifter er i morgon! Själv firar jag 1 år som förlovad :D

  • Hillen­a
    Äldre 28 May 06:38

    Fler som är vakna tidigt :) Lycka till imorgon till oss alla!

    Jag har äntligen funnit det lugn jag längtat efter! Underbar känsla.

  • Waldek­ranz
    Äldre 28 May 07:11

    Oj vad det är mycket som ska göras just nu :D Igår jobbade bruden, brudens mamma, brudgummen, brudgummens mamma och brudgummens extra pappa från 08.00 - 22-00 med att dekorera festlokalen. Men shiiit vad fint det blev. Det blev verkligemn en "wow" känsla när man kom in i lokalen. Tror att folk kommer tappa hakan! Känns sååå roligt. Är dock galet trött för inte kan man sova på nätterna. Idag har jag kanske sovit tre timmar på sin höjd..... blir en trött brud :P

  • Muulin
    Äldre 28 May 15:32

    Åh vilken skön dag jag haft... åt god frukost... sen har jag slappat... o sovit en sväng under dagen... andra fixar lokalen så de slipper jag...  Nu ska jag träffa min tärna så ska vi gotta oss påhotell i natt... =)

    LYCKA TILL i morgon!! KRAM!

  • Tattoo­82
    Äldre 28 May 22:35

    Shit vad stressigt jag haft det sista veckan!!! Men nu börjar vi bli någorlunda klara, bara fixa allt i lokalen och så imorrn men det får släkten ordna med medan jag är hos frissan.


     


    Lycka till imorrn allihopa!!!!

  • Muulin
    Äldre 30 May 17:35

    O nu var det över.....

    Min dag var fantastiskt, hoppas ni andra fick en lyckad dag!!! 

    Kram till er alla, nygifta är vi =) !!!!

  • Bröllo­pmaj20­10
    Äldre 30 May 18:09

    Nu är vi gifta! Så mycket planering och så är det över på några timmar! Men vilka underbara timmar det var! Hade en jättetrevlig bröllopsfest. Är så nöjd. Nu är lokalen städad och kvar återstår allt plocket här hemma.

  • Waldek­ranz
    Äldre 30 May 21:19

    Jag trodde aldrig att dagen skulle bli så bra!! Den var verkligen underbart. Kunde inte ha varit bättre. All planering gav resultat! Massa kramar till er. Jag hoppas alla är nöjda med sina stora dagar!

  • LindaM­agnus
    Äldre 31 May 08:19

    Hade en underbar och fantastisk dag,bröllopsdan vart helt perfekt!Vart bl.a överraskad med att svägerskan och sångerska i hennes band sjöng och spelade för oss, min MAN bjöd tom upp till brudvals(som jagi nte alls hade räknat med!)

    Finns mycket mer att berätta,men det tar alldeles för lång tid att räkna upp här.Dan var iaf perfekt!

  • Marjo
    Äldre 31 May 18:21

    Grattis till alla! Vi hade en fantastisk dag!! Det blev sol så vi kunde vigas ute precis som vi planerat. Festen var underbar, alla var glada och hade kul! Det blev världens röj på dansgolvet :)

  • Muulin
    Äldre 31 May 19:40

    Så... hur mår ni nu då? Jag tycker det känns väldigt tomt....  saknar glädjen från den dagen, ville aldrig att det skulle ta slut.. Nu är allt som vanligt igen o klänningen ska ej mer tas fram...  alla saker man har köpt o fixat med, nu är det bara att hänga in igen....  om ett tag är jag säker på att det känns bra igen men just nu är det mest tomt...

    Någon mer som känner som jag??

  • Sofieo­chJami­e
    Äldre 31 May 20:23

    Vilken dag! Allt var perfekt, solen sken, vi fick stående ovationer för bröllopet och många från england tyckte det var det bästa bröllopet de varit på. Kan inte bli bättre än så. Det blev mycket skratt och glädjetårar och vi känner oss alldeles nykära nu. Helt underbart. När man tänker tillbaka på allt blir man rörd till tårar om och om igen.

    Jag var rädd att jag skulle känna mig tom efteråt, men det känns bara skönt. Jag känner bara sånt lyckorus och glädje över det hela och jag är så trött efter hela helgen att nu känns det bara skönt och vi tittar på foton som börjar komma in. Ren lycka!

    Några bilder finns i galleriet.

  • Malla och Mojje
    Äldre 7 Jun 10:07

    Helt fantastiskt! Vädret var fantastiskt och allt var lyckat! Vad roligt att höra att alla hade en härlig dag!

    Muulin - jag håller med. Jag är nöjd och lycklig men det känns lite sorgligt att den där fantastiska klänningen inte ska användas mer, allt pyssel ska packas ned och brudskorna ligger i sin låda. Men samtidigt så bär vi ju på alla minnen! det är ju det bästa man kan ha! Jag gjorde en planeringsdagbok med bilder och idéer under planeringen så nu ska jag sätt igång med uppföljningsdagboken, jag ska ta bilder på allt pyssel så som det blev till slut och sätta in i uppföljningsdagboken. Sen ska jag göra en bok med bilder på alla presenter och alla gratulationskort och slutligen bröllopsalbumet... Så jag är sysselsatt hela sommaren - än är inte detta bröllopet över!

  • Muulin
    Äldre 10 Jun 14:55

    Ja, nu är det härligt igen... bilderna blev så FINA!!!!!  =)

  • Hillen­a
    Äldre 10 Jun 18:00

    Vi hade också en helt fantastisk dag. Men jag håller med om att det gick alldeles för fort. Hade velat göra allt igen på direkten! Jag dansade hela kvällen efter middagen och var så lycklig!!! Tittar hela tiden på min fina ring och myser och njuter! Livet är bra härligt.

    Känner nog mig också lite tom, förra veckan kändes det inte alls så här men nu har jag ju massor av tid över! Men samtidigt är det såå skönt, tittar ofta på alla fina bilder och längtar till fotografens bilder kommer, sen att få mitt nya körkort och sen bröllopsresa i slutet av juli. Sen är det "bara" resten av livet, helt fantastiskt

  • Malla och Mojje
    Äldre 24 Jun 15:04

    Hej alla nyblivna fruar! Nu har våra kort kommit och filmen från talen och kyrkan! Ikväll åker vi till sommarstugan och där ska vi sitta på vårt utsiktsberg och kolla på korten, filmen och dricka bubbel! Härligt!

    Hur känns det för er? Jag känner lite vemod ibland, fast i andra lägen kan jag tycka det är grymt skönt att det är fixat! Jag kan ändå inte låta bli och kika in här och läsa massa förväntansfulla inlägg - önskar på sätt och vis att jag hade det framför mig igen!

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!