• Martinaa

    MAJ 2010 del 5

    Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

    Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

    Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

    Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

    Nu kör vi!

  • Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Martinaa



    Finns det intresse här för en "Fruar maj 2010-tråd" att fortsätta tjöta i??

  • Pärlis

     


    Martinaa skrev 2010-05-31 13:20:15 följande:
    Finns det intresse här för en "Fruar maj 2010-tråd" att fortsätta tjöta i??

    Det hade varit skoj =)

  • jaao

    Nu är jag fruuuuuu

    Det var en helt fantastisk dag!
    ja, det var helt otroligt...perfekt så jag vet inte ens vad jag ska skriva haha.

    Det enda negativa var att det regnade under hela fotograferingen...och att det var en stor rasistdemostration precis runt hörnet från vigsellokalen, det flög glasflaskor höver vägen där gästerna skulle försöka ta sig fram och ja... polisen hade spärrat av vår plats för fotografering vid regn. men...vad gööör det?? Vi kände oss sååå trygga när vi käkade hotellfrukost omgiven av poliser

  • a n n a

     


    jaao skrev 2010-05-31 15:50:21 följande:
    Har lagt ut en bild... har inte hunnit få de andra än.

    me like! :)

  • Ananias

    grattis alla som är nya fruar=)

    Long engagement- va synd att filmen var så mörk, man ser ju inget=)

    Jaoo-va stiliga ni var=)

    Martinaa- så klart=)

  • AnniFidde

    som alla andra säger, HELT UNDERBAR DAG!!!! hade såååå himlans roligt, underbart väder och så fina gäster som höll fina och roliga tal, gjorde en sång om oss och sjöng den och fina fina presenter mm!! ALLT var såå lyckat!! Vi rä så glada, och nöjda. Nu ska här packas för en vecka i Grekland.
    GRATTIS TILL ALLA ANDRA FRUAR!!;)

  • HelenaO

    Grattis alla nyblivna brudar, så vackra bilder! Roligt att alla verkar ha haft precis den dag de önskat sig!

    Martinaa: Jag följer gärna med på en ny tråd...det finns ju så mkt mer att prata om! De flesta har ju bröllopsresor framför sig :) Vårt nästa projket nu efter bröllopet är att försöka få en liten bebis, kanske någon annan som har samma tankar?

  • Martinaa

    Då startar jag upp en tråd imorgon om det är okej? Nu håller jag på med festhäftena för glatta livet här. Jag är ju den enda som fortfarande har mitt bröllop kvar...! {#lang_emotions_tongue_out}


     


    Jaao - Fina bilder! :)


    Ser fram emot fler bilder från er alla! :D


    5 dagar kvar...!
  • a n n a

     


    Martinaa skrev 2010-05-31 13:20:15 följande:
    Finns det intresse här för en "Fruar maj 2010-tråd" att fortsätta tjöta i??

    självklart! :)

  • Hillena

    Wow vilken underbar dag! Alldels perfekt och vi njöt sååå! Till och med solen sken hela dagen! Nu är jag också fru och sitter och stirrar på min fina ring dag in och dag ut :)

    Dagen efter begav vi oss ut till Karlaby Kro vilket var pricken över i:et och en lugn och skön avkoppling som var välbehövd.

  • Pärlis

     


    Hillena skrev 2010-06-01 08:27:51 följande:
    Nu är jag också fru och sitter och stirrar på min fina ring dag in och dag ut :)

    Haha, precis som jag...tittar på ringen hela tiden =)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5