• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • l8ol

Nu då? Det var en ruta som inte var i kryssad

• Emsan o Davve

Fina bilder! Vilken cool tårta och vackra barn :)

• Bluebride

Hej tjejer, nu sitter jag här och blivit Fru Hangren

• moule

Jag har också lagt ut några bilder som vi redan fått av fotografen (som också är min vän)! =)

Den 22 Maj smäller det!
  • Rapsbrud

moule: Blir ju bara liiiiiiite avis på er som gifte er när rapsen blommade! Hade hela tiden tänkt att jag ville ha en bröllopsbild med raps i bakgrunden men tyvärr hann inte rapsen börja blomma till den 8:e maj i år (vilket den gjorde samma datum förra året), Jaja. Er bild var jättefin i alla fall, eller alla bilderna på er. Måste passa på att säga att du är en jätteduktig fotograf själv också, bilderna på din blogg är verkligen jättefina!!

• Ananias

Bluebride-kul å se bilder från där ni var! Har vart där så mycket när jag var barn..då låg man i plurret där nere vid sjön hela dagarna=) och vilken fin grönska och allt ni fick ! Och ni var såklart fina också=)

• Emsan o Davve

Bluebride och moule: Fantastiska bilder på er och era ÄKTA män! Det tåras i ögonen (och så himla roligt att se hur ni allihopa ser ut!)!!

Kladdade på brun utan sol och det blev SÅ BRA!!! Hurra, mycket bättre än spraytan, som dessutom var mycket dyrare :) Om det är någon som vill prova rekomenderar jag L'oreals sublime bronze. Superbra och man ser precis hur mycket och var man får på sig krämen :)

Idag har vi ochså klippt mannen (han ser ut som en HELT ny människa..eller ja en bättre version av sig själv) och färgat mitt hår...djuprött (uoppps skulle bli brunt, men jag kunde inte hålla mig)...gick ur frisörsalongen och kände mig som en hot mama :) Magen har ploppat ut lite mer...men det löser sig med klänningen *hoppas hoppas*

• jaao

moule och bluebride, jättefina bilder :)  Nu längtar jag ännumeeeer tills på lördag!

Emsan, coolt...ska ta och testa den...efter bröllopet jag är en fegis!

Idag har jag varit och provsminkat/satt upp håret. Tjejjen var superduktig och förstod precis vad jag svammlade om :) SÅ nöjd!

Igår färgade jag håret på min blivande + klippte honom, han blev sååå fin...även om han helst hade velat haft svart hår...det fick han inte för elaka frugan

Svar på tråden MAJ 2010 del 5