• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

     


    Hvidbrud skrev 2010-05-16 20:14:13 följande:
    Kram till dig också lanovia! Och dina bröstvårtor . I know... Vänta bara till hon börjar nypa i den andra medan hon tuggar i den ena... Nä! Kram kram kram!

    Bröstvårtor??? Vad har jag skrivit? Nog för att jag är helt förvirrad just nu.  Sitter förtvivlat och försöker komma på vad Leksis pojk heter. Hjälp mig! Och jag skäms som 17 för att jag glömt det. Jag är inte riktigt med i världen just nu...

    Men som sagt vad har jag skrivit om bröstvårtor? Nog för att jag får ångest av att titta mig i spegeln, brösten hänger nere vid knäna nu. Hur skall detta sluta?

  • Hvidbrud
    Härlig är du! lanovia 08 skrev 2010-05-16 22:37:11 följande:
    Nu skäms jag och drar snabb hängtuttarna framför ansiktet, Fru Sy jag har ju helt glömt kolla in på din sida. Det har försvunnit i allt annat skall göra det, lovar.
  • Hvidbrud

    Nu ska jag nanna! Mamma kommer i morgon och jag längtar! Hoppas att alla har haft en härlig kväll och att vi hittar varandra i morgon.... ....

  • Daa

    Oj. Man kan fortfarande skriva här.

    En stor, varm kram till Leksi.

    *pussar tillbaka på Hvidis. *

  • lanovia 08

     


     YES!!! För det var det jag trodde men jag vågade inte gissa.

    Det är vid sådana här tillfällen man inser hur mkt man har att tänka på teflonhjärna får helt plötsligt en ny betydelse.


    Hvidbrud skrev 2010-05-16 23:10:28 följande:
    Alfred heter det lilla miraklet!

     


     

  • Sonja68

    Igår morse hade jag ont i skallen, men kl 8:50 invigde jag min nya löparoutfit. Efter 200 meter höll jag på att dööööööö.
    Snacka om att man har URUSEL kondis!! Det är rent skamligt
    Men jag tillät mig att hämta andan mellan varven, promenerade där det var som blötast, hoppade o kryssade mellan pölarna. Större delen av rundan joggade jag i alla fall. Hej å hå, hur ska detta gå?
    Blir det nånsin lättare månne?

    Vi har haft så himla varmt i helgen, varmast i landet hörde jag! +25 i skuggan (+28 i Haparanda) och stekande sol.
    Igår samlades vi med vänner hos oss och grillade, ungarna i kvarteret hade vattenkrig och sprang omkring i bikini.

    Imorse var dock lillskruttan hängig och kräktes upp frukosten. Så hon är hemma med pappa idag.

    Leksi: stor kram! Det du känner är inget att skämmas för, vi är rätt många som känt så efter förlossningen. Det är en jätteomställning och tar tid att komma in i den nya lunken med bebis och allt vad det innebär. Man är lycklig och älskar sitt barn vanvettigt, men man är så trött och har ont överallt och man gråter, gråter, gråter...
    Inte för att det hjälper dig just nu, men det är faktiskt sant: Det BLIR lättare... ge det lite tid. KRAM!!!

  • Ankan80

    Hej svejs.
    Allt är bra här. LillB har fått en massa hormonprickar i ansiktet så han går under namnet pricken nu. Stackars liten. Hoppas det försvinner snabbt. Han hade så fin och skimrande hud innan.

    Idag bär det iväg till första mammagruppsträffen på BVC. Skall bli kul! Träffa lite folk. Tjohooo!

    Kram kram till alla

  • Ninnnis

    Hej tjejer!

    *vinkar till smygläsaren*

    Hinner inte riktigt skriva idag, men en stor KRAM till Leksi hinner jag självklart med. Kram! <`=== ===´>


    Sonja, visst blir det bättre! Det är det som är det fiffiga med kondition, den blir märkbart bättre ju mer man tränar. Du är duktig, heja dig!

  • Ninnnis

     


    lanovia 08 skrev 2010-05-16 22:37:11 följande:
    Nu skäms jag och drar snabb hängtuttarna framför ansiktet



    Förlåt, men du är ju för härlig!

  • Ninnnis

    *greppar alla händer och joinar ringen*

    EA, måste ju gratta till den fina skörden här också. Hur har det gått idag? Var det klockan 12.30 ni skulle få tillbaks guldembryot? *håller tummarna hårt*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan