• marregus

Divinityred eller Matildas skor?

Hej!

Jag vet att det finns trådar om resp. företag men om ni fick välja, vem skulle ni beställa ifrån då?

Jag ska gifta mig 22 maj och vad jag har hört kan leveranstiden kan vara ganska lång. Man måste ju hinna lägga upp klänning efter dem..

Vad tror ni? Är det någon idé att beställa , tänker att man kanske måste lägga upp den i slutet av mars/början av april.

• Svar på tråden Divinityred eller Matildas skor?
  • Awesomechick

Jag blev dödsförtjust i MM-016, nr 9 i listan med sandaletter. fast inte svart då förstås, även om det också var snyggt :)
    Även AJ212 (nr 2) är snygg!

Vi gifter oss 14 augusti, så det är ju ett tag kvar. Men det är så roligt att planera, så jag vill ju bara att allt ska blir klart, och att bröllopet ska vara NU!! :D

• mica82
    Awesomechick skrev 2010-03-22 10:52:53 följande:
    Jag blev dödsförtjust i MM-016, nr 9 i listan med sandaletter. fast inte svart då förstås, även om det också var snyggt :)Även AJ212 (nr 2) är snygg!Vi gifter oss 14 augusti, så det är ju ett tag kvar. Men det är så roligt att planera, så jag vill ju bara att allt ska blir klart, och att bröllopet ska vara NU!! :D
    snygga!! Vilken färg ska du ha på skorna?
    Jag har redan köpt min klänning...men du får jag lite ångest för jag vet ite om jag förhaste mig. såg en jättefin klänning på Matildas till ett bra pris.
    Min klänning var det rea på när jag köpte den i höstas. 5500kr istället för 11000. jag skulle aldrig sälja min klänning med förlust då kan det kvitta. Undra om man skulle kunna sälja den för 5500 kr.. den är ju oanvänd.. hmm..får klura lite.
  • Awesomechick

Jag har för mig att klänningen är Ivory, så det kanske är en bra idé att skorna också är det. Kan bli konstigt om de är för vita.

Oj, jobbigt med klänningen! Eftersom den ursprungligen är värd 11000 så borde du kunna sälja den för 5500 tycker jag. Vilken såg du på matildas?

• mica82

den finns under
    brudklänningar-vår kollektion- sid 3, MF0085
    Jag gillar kjolen jättemycket men livet skulle jag vilja ha lite annorlunda... vill nog inte ha det veckat utan mer rent. Det är inte så att jag kom på det här med klänningen just nu.. har funderat på det sen 1 månad tillbaks. Men vi gifter oss först i sept så jag har ett tag p mig att fundera. :)

Jag funderar på att välja skor i vår temafärg. starkt rosa. Hade varit kul. :D

• asfaltsblomman

hej

Funderar också på att beställa från Matildas fest. Är den nån som beställt därifrån och vill visa upp dem?
    Funderar på de vita stövlarna MB-0039 men vet inte om det är för tidigt för stövlar när vi gifter oss (18/9 2010) Vad tror ni?

• Awesomechick

mica82 - oj, den var cool! Sjukt mycket klänning för de pengarna också!

asfaltsblomman - det är aldrig för tidigt med stövlar ;)Jag tittade själv på just de stövlarna faktiskt (gifter mig i augusti), tycker de är grymt snygga! Men jag kom på att jag gärna vill visa min tatuering på ankeln, så det får bli sandaletter istället :)

• Pälsboll

Idag kom mina skor, dom var jättefina!
    MEN dom är för små :(
    Jag som tyckte jag mätade så noga...
    har iaf slängt iväg ett meddelande så får se vad hon säger...

• Awesomechick

Neeeej! Vad tråkigt! Hoppas att de kan lösa det!

• Pälsboll

Ja det var lite trist.
    Har mailat med hon idag och hon beställer nya en strl större så får jag skicka tillbaks dom här.
    Men nu har jag iaf sett dom så jag vet dom är fina :)

• Alexxxi

En annan här på bt fick fel skor 3 ggr, nu sist va hon tvungen att ta dem ändå, trots att dem är för stora för hon har inget val, nån rättvis kompensation fick hon inte heller tycker jag.

• Alexxxi

ps. hon har inget större val för att hon gifter sig nu på lördag.

• Alexxxi

Sorry, Matildasefst beställde hon ifrån, missade att lägga till det också.

• Pälsboll

Det är Matildas jag beställt från oxå.
    Hoppas bara det räcker med en strl större på mina...

Alexxxi - På vilket vis fick hon fel skor? hade dom mätat fel eller nåt?

• Alexxxi

Ja, första gången tror jag den va utan platå, den skulle va med och andra gången minns jag inte och nu sist för stor, hon har 35:or stackaren så hon kan inte bara gå ut och hitta nya.

• Pälsboll

Jag har oxå 35 så jag förstår hennes problem...

• Äntligen2010

Jag beställde också från Matildas fest och de var också för små. Dessutom var de olika stora, det skiljde ca 1cm på skons bredaste ställe :(
    Har fått besked att jag skall skicka in dem och få en storlek större tillbaka. Hoppas att det blir bra, men kommer nog hålla lite utkik efter andra...

Svar på tråden Divinityred eller Matildas skor?