• marregus

Divinityred eller Matildas skor?

Hej!

Jag vet att det finns trådar om resp. företag men om ni fick välja, vem skulle ni beställa ifrån då?

Jag ska gifta mig 22 maj och vad jag har hört kan leveranstiden kan vara ganska lång. Man måste ju hinna lägga upp klänning efter dem..

Vad tror ni? Är det någon idé att beställa , tänker att man kanske måste lägga upp den i slutet av mars/början av april.

• Svar på tråden Divinityred eller Matildas skor?
  • Kattpoet

Finns det någon länk till Matilda?

• Nordiskbrud

www.matildasfest.com

Tror att mina kom efter ca 2 veckor, lade dock till en beställning på ett par skor till en vecka in i den första beställningen och hade båda skorna hemma inom 3 veckor från Matildas Mycket sköna och snygga skor!!!

• Pälsboll

Nu har jag äntligen tagit mej tid att beställa skor från Matildas fest :)
    Jag hade lite funderingar när jag skulle beställa, men jag skickade mail och fick svar på typ 5 min. :)
    Det blir bara enkla, runda, vita med ett sånt där hjärta på tårna.
    Ska bli spännande att se dom när dom kommer :)

• soonAmrs

jag har inte beställt från nått ställe men skulle jag göra det så funderar jag på Divinityred eftersom jag där kan få 1 cm klack. Jag är redan lång, bara 2 cm kortare än min blivande och jag har tänkt att jag inte ska vara längre..

• Carin o  Mikael

Jag har beställt från Matildas för någon vecka sedan. Skorna har inte kommit än men tror att det blir helbra!

Hon var väldigt trevlig och hjälpsam att ha ock göra med. Bara bra rekomendationer!

/ C & M

• mica82

jag ska beställa från divinityred. Jag vill så gärna ha det där vristbandet med pärlor som dom har där. Men vi har vårt bröllop i sept så jag beställer lite längre fram.. kan hända att jag hitar ett par andra fina i barcelona iställe :)

• Awesomechick

Vilken underbar tråd!
    Jag hade ingen aning om var jag skulle kunna hitta den sko jag har tänkt mig, en vit sandalett som passar min knälånga klänning. Men tack vare den här tråden hittade jag till Matildas och efter bara fem minuter så hittade jag den!! Har nästan lagt en beställning redan :)

Men jag kanske ska göra som mica82, hålla i mig lite och se om jag hittar en sko i Zürich i maj istället...

• Awesomechick

Jag tyckte Matildas hemsida var mycket trevligare än divinityred, och eftersom jag är IT-nörd så väljer jag den snyggare hemsidan om jag ska beställa från någon av dem :P

• mica82

vilken sko fastnade du för Awesomechick? :)
    Tycker du gör helt rätt i att vänta lite om det är så att du ska till Zürich. När gifter ni er?

• KatjaB

haha, ungefär som min tanke när jag kollade runt
    Tyckte skorna såg ut som på bilden, så de motsvarade helt klart förväntningarna

Awesomechick skrev 2010-03-22 10:41:42 följande:
    Jag tyckte Matildas hemsida var mycket trevligare än divinityred, och eftersom jag är IT-nörd så väljer jag den snyggare hemsidan om jag ska beställa från någon av dem :P
Svar på tråden Divinityred eller Matildas skor?