• marregus

Divinityred eller Matildas skor?

Hej!

Jag vet att det finns trådar om resp. företag men om ni fick välja, vem skulle ni beställa ifrån då?

Jag ska gifta mig 22 maj och vad jag har hört kan leveranstiden kan vara ganska lång. Man måste ju hinna lägga upp klänning efter dem..

Vad tror ni? Är det någon idé att beställa , tänker att man kanske måste lägga upp den i slutet av mars/början av april.

• Svar på tråden Divinityred eller Matildas skor?
  • ranya

Jag har beställt ifrån Matildas skor. Fick de efter 3 veckor, svärmors skor tog 2 veckor att få och hon gjorde en egen design. Jag är jättenöjd med matildas.

• MariePhilip

Jag har faktiskt lagt en beställning hos Matildas idag, jag hoppas dom kommer snabbt, längtar efter att se dom =)

Jag gifter mig 8 maj, min svärmor ska sy upp klänningen men det skrev jag också, att jag ville ha dom senast mitten på mars, det är ändå 6 v tills dess, hon sa att dom har en generell levtid på 4 v, men jag har hört jättemånga som fått redan efter 2-3 veckor.

• Pälsboll

Jag är lite sugen på att designa egna skor, men hur törs man egentligen göra det när man inte får se någon bild på hur det kommer se ut?

• nikitakatt

Jag designade egna på Matildas och valde dessutom en färg som ej finns i sortimentet, tog inte ens tre veckor och de är superfina!

Pälsboll, du väljer ju utifrån en massa bilder så det känns som att man får en rätt bra bild hur de blir ändå. Lycka till!

• Hillena

Skickade en beställning på skor idag, känns så spännande för skorna ser så fina ut.

Skrev att jag ville ha dem snarast möjligt så jag hoppas att det bara tar några veckor men tydligen är firar de nyår i Kina eller något sånt så det tar nog lite längre. Sen blir det att träna gå i dem mycket :)

• marregus

Vart ifrån beställde du dem?
    Skriv gärna igenom när du har fått dem

• marregus

Vart ifrån beställde du dem?
    Skriv gärna igenom när du har fått dem

• Hillena

Jag beställde från Matildas fest. Chattade med henne lite innan eftersom jag hade lite frågor. Hoppas att går snabbt och smidigt samt att jag blir supernöjd med skorna

• ÄngelRos

Jag har beställt min underkjol och mina bröllopsskor från divinityred. Har nu även deignat mina egna hos dom. Jag hade lite frågor men dom på kundtjänst svarade jättesnabbt och jag fick om inom 1 månad. Jag rekommenderar dom :)!

• Lyckliga013bruden

Jag ska beställa från Matildas skorna (just de jag ska ha) är lite billigare där än hos divinityred. Det är min enda anledning.

Svar på tråden Divinityred eller Matildas skor?