• Malla och Mojje

Ni som gift er - snygga eller sköna skor?

Ni som redan gift er - ångrar ni era skor av någon anledning??

Jag är inne på att köpa ett par riktigt bekväma brudskor från Rainbow. De är ju inte direkt snygga men jag är så rädd att få ont i fötterna!! Ångrar jag mig tror ni? Jag kanske inte känner mig fin nog? (klänningen är lång med släp så de kommer knappt synas..)

Tacksam för råd!

• Svar på tråden Ni som gift er - snygga eller sköna skor?
  • fidar

köp både och, det gjorde visserligen inte jag - bara snygga.. Men ifall jag kunde göra om det så hade jag haft mina snygga skor på dagen (som jag hade) och sedan bytt om till sköna till festen sen..

• fidar

Moi mokulat skrev 2010-03-16 22:29:14 följande:

Vart kollar ni på skor? jag hittar inga skor alls. Tips?
    brandos.se
  • erpe80

Jag köpte mina på internet:
    www.theaccessoryboutique.com/

De kom igår och jag är supernöjd!! De är så fina och otroligt bekväma! Mina heter "Metropolitan" och är av märket Else by Rainbow club. Jag hade provat Rainbow club skor i brudbutiker innan, så jag visste att storleken skulle passa. Tyvärr var alla skor jag hittade i butikerna lite höga för min smak, så jag slog till på dessa med 5 cm klack istället. Blev riktigt bra pris också. 740 kr inklusive frakt. Tog ca 2 veckor från beställning tills jag hade dem.
  • asfaltsblomman

@erpe80

vilka fina skor! Sånna vill ajg också ha. Vilken färg beställde du dem i? Har inte bestämt om ja vill ha vita eller röda skor än, men de går att färga.
    Skiljde det mycket mellan storleken du provad i butik och den du fick? Ska till klänningsbutiken snart och de säljer Rainbow, så jag kanske gör som dig om hon inte har dem inne

• Red Scarlet

Jag hade sköna skor! Ett par puderrosa ballerinaskor som fungerade från morgon till sen natt med en massa dans och fest! Med tanke på hur obekvämt det var med hårt åtsnörd korsettklänning med massa kjolar räckte det bra att klara av den till efter middagen då jag bytte om till en enklare klänning, jag skulle aldrig haft obekväma högklackade skor på mig om jag fick göra om det.

Det enda "negativa" var väl att vi inte kunde ta någon detaljbild på skorna, typ att bruden håller upp klänningen och man ser ett par söta vita högklackade skor, men jag tycker att vi hade tillräckligt grymma bilder ändå

• Lena H

Jag hade snygga skor (12 cm klack) som på nattkröken byttes till VÄLDIGT bekväma skor (vita sneakers).
    Ta de snyggaste du hittar, du ska ju gifta dig!

• Malin och Joel

Jag har faktiskt hittat ett par på Din sko. Vanliga, vita pumps med ganska liten klack. Kommer nog komma mkt som passar till brud snart också när det blir studenttider (= många vita skor).
  • erpe80
    asfaltsblomman skrev 2010-03-17 12:29:07 följande:
    @erpe80vilka fina skor! Sånna vill ajg också ha. Vilken färg beställde du dem i? Har inte bestämt om ja vill ha vita eller röda skor än, men de går att färga.Skiljde det mycket mellan storleken du provad i butik och den du fick? Ska till klänningsbutiken snart och de säljer Rainbow, så jag kanske gör som dig om hon inte har dem inne
    Tack!! Jag är verkligen jättenöjd med dem.

Jag valde vita skor (ivory), men kommer kanske att färga om dem efter bröllopet. Får se.. Storleken stämde bra överens med de som jag hade provat i butik. Jag hade bara provat Rainbow club-skor och inga Else så lite orolig var jag. Men storleken blev perfekt. Vissa skor har halvstorlekar också, men det verkar inte butikerna här köpa in några av.
  • Twid

Min nuvarande plan är att ha ett par sjyssta converse dojjer under;) Inga konstigheter! haha!

• Fenixx

både och får jag säga.
    ska ha matt guldfärgade ballerinaskor som passade så bra till vårat tema.

Svar på tråden Ni som gift er - snygga eller sköna skor?