• Malla och Mojje

Ni som gift er - snygga eller sköna skor?

Ni som redan gift er - ångrar ni era skor av någon anledning??

Jag är inne på att köpa ett par riktigt bekväma brudskor från Rainbow. De är ju inte direkt snygga men jag är så rädd att få ont i fötterna!! Ångrar jag mig tror ni? Jag kanske inte känner mig fin nog? (klänningen är lång med släp så de kommer knappt synas..)

Tacksam för råd!

• Svar på tråden Ni som gift er - snygga eller sköna skor?
  • SophiaM
    ElLe79 skrev 2010-02-05 01:16:28 följande:
    Jag hade ett par snygga & sköna skor från Rainbow model Sandra (8,5 sm klack) och ett par med mindre klack att byta till under vigselceremoni i Kyrkan (nästan i två timmar!). även om klänningen är lång man ser skorna ändå!
    Oj, hlt OT. Hur lyckas man få en TVÅ TIMMAR lång vigselceremoni? :D

Jag har samma huvudbry som din TS. Jag har hittat kanonsnygga skor som jag är kär i, men det är mellan 10-13 cm klack på de paren och de är inte kanonsköna, men jag vill verkligen ha dom. Jag blir dock galet lång i dom så nu söker jag efter några med lägre klack, cereiserosa. Varför ska det vara jobbigare att hitts skor än klänning för?
  • Carrod

Har du en lång klänning där skorna in syns så satsa på ett par bekväma skor.
    finns ju fina och bekväma skor också :)
    Det är så många timmar man ska stå ut. Jag ångrar inte att jag tog bekväma skor. Det bästa jag kunde ha gjort. man vill ju inte gå runt och ha ont!

lycka till

• Flodis Hjärtat

Bekväma och snygga självfallet!

• FelizLane

Jag hade haft två par skor :)

• kikel

Jag kommer att ha två par skor men båda är ganska bekväma. Till vigslen kommer jag ha höga pumps med öppen tå dom finns i mitt galleri. Sen kommer jag byta på fötterna till vita träskor

• Mirey

Jag har beställt från matildafest. Där kan du göra om skorna lr designa helt själva. Jag gjorde om ett par o slängde in en plattå o klack på 9 cm... hoppas de blir bekväma! Kommer ta med mej mina sköna party skor med...!

Håller med, finns verkligen fula brudskor. Men man ska inte nöja sej! Designa själv om du inte hittar snygga o bekväma ;)

• ElLe79
    SophiaM skrev 2010-02-05 08:51:30 följande:
    Oj, hlt OT. Hur lyckas man få en TVÅ TIMMAR lång vigselceremoni?
    Vi gifte oss i ortodoxa kyrkan och Ortodoxa vigselceremoni tar ca TRE timmar... men vi hade en "kortare" version :))
  • Cornellia

Jag hade snygga skor tills jag började få ont, då bytte jag.

• FrökenW

Jag hade både snygga och sköna skor. Jag säger bara inbyggd platå!

• Moi mokulat

Vart kollar ni på skor? jag hittar inga skor alls. Tips?

Svar på tråden Ni som gift er - snygga eller sköna skor?