• Malla och Mojje

Ni som gift er - snygga eller sköna skor?

Ni som redan gift er - ångrar ni era skor av någon anledning??

Jag är inne på att köpa ett par riktigt bekväma brudskor från Rainbow. De är ju inte direkt snygga men jag är så rädd att få ont i fötterna!! Ångrar jag mig tror ni? Jag kanske inte känner mig fin nog? (klänningen är lång med släp så de kommer knappt synas..)

Tacksam för råd!

• Svar på tråden Ni som gift er - snygga eller sköna skor?
  • sara P

Håller med Sköna OCH snygga :)!! Jag försöker alltid kombinera dom två. Man vill inte ha sköna skor som ser ut som.... :P

• 1 Grevinnan

Jag kan inte heller bestämma mig, snygga eller sköna??

har förälskat mig i två olika skor från Rainbow, Daphne och sandy, men båda är drygt 8 cm höga, så visst finns risk för skoskav och snubbling. Tänkte dock låna ett par bekvämare rainbow av min kompis som redan gift sig att ha senare på kvällen när man dansar som är 5 cm.
    men hur ska man tänka, jag tänker att när vi fotar oss även ska fota detaljer som skor, blommor, håruppsättning, ringarna etc, då vill jag ju ha fina skor!

Tacksam för råd!

• Thewedding

Jag hade klackskor och valde snygga framför sköna =) Kan säga att det var skönt att ta av sig skorna på natten sen. Men det var det värt !

• Vanya

jag kör på snyggt - men tänkte ta med ett par ballerina för säkerhets skull. kommer garantera med skavsårsplåster och silikonsulor.

• Julibrud och nästan 30

Jag tänker köpa 2 par skor går ofta med högklackat och rekomenderar att man har att byta fötterna blir inte lika sjuka då.

• rowan

Rekommenderar sköna skor - det finns ju snygga sådana! Det gör SÅ MYCKET om fötterna är glada en sådan dag!

Till fotograferingen kanske du kan ha ett par andra skor, om det är viktigt för dig, eller se till att skorna inte syns. Men det finns som sagt skor som är sköna OCH snygga, satsa på ett par sådana.

• eli party

Köp en snygg sko med lite mindre klack så blir dom även sköna :)

• NyfikenRosa

Jag skulle nog köpa 2 par skor ett par snygga med högklack och sedan ett par med mindre klack att byta till om man inte skulle orka hela nattenlång :)!

• ThereseR
    NyfikenRosa skrev 2010-02-02 13:02:35 följande:
    Jag skulle nog köpa 2 par skor ett par snygga med högklack och sedan ett par med mindre klack att byta till om man inte skulle orka hela nattenlång :)!
    Jag håller med dig! Extraskor is da shit!:)
  • ElLe79

Jag hade ett par snygga & sköna skor från Rainbow model Sandra (8,5 sm klack) och ett par med mindre klack att byta till under vigselceremoni i Kyrkan (nästan i två timmar!). även om klänningen är lång man ser skorna ändå!

Svar på tråden Ni som gift er - snygga eller sköna skor?