• trusla

vilken är er drömklänning

Är så nyfiken vilken klänning ni önskar/kommer att gifta er i ?

länka gärna till bilder.

• Svar på tråden vilken är er drömklänning
  • Jojjo82

Min drömklänning är, hör och häpna, den jag hade på bröllopet! När vi hade förlovat oss och jag skulle börja titta på brudklänningar, så valde jag bara på måfå en länk på BT och hamnade på Maggie Sotteros hemsida. Den absolut första klänningen jag såg där var Ada (de var i alfabetisk ordning) och jag bara dog där framför skärmen; Den skulle jag bara ha! Jag sökte land och rike runt för att hitta en Ada att prova, men ingen av återförsäljarna hade klänningen inne. Tillslut chansade jag bara och beställde den oprovad och som tur var satt den som ett smäck Hade funderingar på att sälja den efter bröllopet, men icke! Den hänger där hemma i garderoben och glittrar

• Ne11ie

Kikade i ditt galleri och den var verkligen vacker, och den satt perfekt! Otroligt utan att ens ha provat den innan

Jojjo82 skrev 2009-11-03 15:14:58 följande:
    Min drömklänning är, hör och häpna, den jag hade på bröllopet! När vi hade förlovat oss och jag skulle börja titta på brudklänningar, så valde jag bara på måfå en länk på BT och hamnade på Maggie Sotteros hemsida. Den absolut första klänningen jag såg där var Ada (de var i alfabetisk ordning) och jag bara dog där framför skärmen; Den skulle jag bara ha! Jag sökte land och rike runt för att hitta en Ada att prova, men ingen av återförsäljarna hade klänningen inne. Tillslut chansade jag bara och beställde den oprovad och som tur var satt den som ett smäck Hade funderingar på att sälja den efter bröllopet, men icke! Den hänger där hemma i garderoben och glittrar
  • Cessan78

Min drömklänning sys upp just nu i kina :D Bild finns i mitt galleri.
    Jag har länge vetat exakt hur jag velat ha min klänning..tror jag letade igenom säkert 1500 klänningar innan jag hittade denna och preeeeeciiiiis så som jag ville ha den :D Är ju lite enklare att skicka ett foto till en butik än att försöka förklara..speciellt jag som förklarar väldigt konstigt och förvirrar alla jämt :D haha

• KatjaB

Kan ju uppdatera från mitt senaste inlägg, det blir La Sposa klänningen som jag provade men ansåg vara för dyr. Såg att kollektionen var 3 år gammal, så då tänkte jag att vad har jag att förlora, jag prutar! Och det gick bra, fick ett mycket bättre pris och vips så hade vi råd med klänningen.. den är helt underbar

• Summer2010

Min drömklänning och den jag även ska gifta mej i finns i mitt galleri. Men den är mycket finare i verkligheten!

• Korallbruden

Min finns i mitt galleri

• kikel

Jag älskar Jenny Peckhams kläningar, och kommer att ha en av hennes kläningar Trinity finns i mitt galleri

• Miss Moneypenny

Bild finns i galleriet. Jag hade en kinavariant av min drömklänning och fick fixa en del med den innan den blev perfekt. Det blev bra till slut men hade jag fått göra om det hade jag nog valt originalet ändå (fast det var mycket dyrare..).

• Anna getting merried

Kikel: Superklänning. Var köpte du Jenny Peckhams Trinity? Finns återförsäljare i Sverige?

• kikel

Det finns bara en återförsäljare i sverige men dom har inte alls mycket tyckte inte om butiken heler, och dom är dyrare i Sverige jag har köpt min i Aberdeen skotland. Dom är biligare i storbritanien en i sverige.

Anna getting merried skrev 2010-01-18 11:18:35 följande:

Kikel: Superklänning. Var köpte du Jenny Peckhams Trinity? Finns återförsäljare i Sverige?
  • Mama Eggy

Jag har äntligen hittat en enkel men fin, knälång klänning från Karen Millen. En klänning som man kan stuffa i!

Svar på tråden vilken är er drömklänning