• trusla

vilken är er drömklänning

Är så nyfiken vilken klänning ni önskar/kommer att gifta er i ?

länka gärna till bilder.

• Svar på tråden vilken är er drömklänning
  • CeKe

Hej! Min finns i mitt galleri =) SKa få den uppsydd o göra några ändringar, men i det stora hela är det den (fast vill ej ha släp)

• Humlan66

Min är en forever yours ( bild finns i galleriet märkta 1+2 ) men den är svårthittat då den är 2008 modell :(

Vilken är din favorit ?

• trusla

CeKe

Vilken fantastisk frieri historia ... jag fnittrade jag med =D
    och underbar klänning

• trusla
    Humlan66 skrev 2009-11-01 20:44:16 följande:
    Min är en forever yours ( bild finns i galleriet märkta 1+2 ) men den är svårthittat då den är 2008 modell :(Vilken är din favorit ?
    Jag har så svårt att fastna för någon, ena dagen vill jag ha mycket drapering andra dagen helt rak och klassiskt .... har inte hittat någon klockren än ... men det kommer =D
  • Humlan66

Ja trusla det gör det ;) finns en uppsjö av snygga klänningar

• Heloise

Tja hade jag varit smal och rik så är min drömklänning starlight av Monique Lhuillier. Kostar bara en sådär 30 000kr beg. www.partypop.com/forums/Wedding_Dresses/m375336.htm

Men nu är jag rund och fattig och nöjde mig med en annan. Jag har fortfarander starlight i mina drömmar, trots att jag redan är gift

• CeKe

Hehe, ja, frieriet kommer vi aldrig att glömma o sluta att skratta åt =)

Tack när det gäller klänningen! Jag hittade den i början av mitt letande och fastnade direkt. Sen dess har jag kollat på massor av andra klänningar, men ingen har kunnat slå ut den där.. så den är rätt för mig =) Ska göra kjolen lite mindre vid (så att den ser likadan ut bak som fram, typ) inget släp, och så en annan urringning som "går neråt" istället för uppåt, om du förstår vad jag menar.. Klänningen finns på www.migezan.se och är en symphoni B

trusla skrev 2009-11-01 20:47:44 följande:
    CeKeVilken fantastisk frieri historia ... jag fnittrade jag med =Doch underbar klänning
  • Bluebride

min finns i mitt galleri det är en bonny

• nano86

Det här kanske inte drömklänningen riktgt men närmas vi kan komma (jo, min sambo älskar den också) men vi båda tycker överdelen är konstig och vill inte ha den axelbanslös, om vi skulle haft den : www.brollopsklanning.info/brollopsklanningar016.php

Nu blir det inte den då vi inte kunde hitta den i nån affär eller ens nåt liknande så jag och min kompis syr istället en väldigt enekel klänning i mörklila som kommer bli mins lika underbar fast helt annorlunda mot länk-klänningen.

• nano86

Glömde säga att det är den högra vi gillar (det är två klänningar på bilden) Jag ser inte ens den vänstra för jag tycker den högra är så fin så jag glömemr bort att säga det till folk

Svar på tråden vilken är er drömklänning