• trusla

vilken är er drömklänning

Är så nyfiken vilken klänning ni önskar/kommer att gifta er i ?

länka gärna till bilder.

• Svar på tråden vilken är er drömklänning
  • Humlan66
    Heloise skrev 2009-11-01 20:58:20 följande:
    Tja hade jag varit smal och rik så är min drömklänning starlight av Monique Lhuillier. Kostar bara en sådär 30 000kr beg. www.partypop.com/forums/Wedding_Dresses/m3753...Men nu är jag rund och fattig och nöjde mig med en annan. Jag har fortfarander starlight i mina drömmar, trots att jag redan är gift
    men hallo där bruden, din klänning du hade är ju FINARE än den där ;) Åhh du glittrade så fint i solen
  • KatjaB

Tycker också att Heloise klänning som hon hade var finare än den andra

Jag vet inte riktigt.. har testat en pronovias i butik som inte är det jag tänkt mig, men jättefin och kostar ringa 16000 kr *host* sen så har jag en klänning i mitt galleri, en maggie, som jag verkligen tycker om men som jag skulle göra en del ändringar på, sweetheart neckline och lite annorlunda underdel på. Men jag funderar lite på den här andra klänningen från pronovias emellanåt, den var ju jättefin, men å andra sidan en av få klänningar jag faktiskt provat.

• Ne11ie

För min del så blev den klänning jag hade min drömklänning, hade tänkt en annan tidigare, men av olika anledningar blev det inte den, men när jag fick på mig denna så "kändes den rätt" (gillade tom denna bättre än den första)

• Ne11ie

Får hålla med, tycker definitivt att den klänningen Heloise hade var finare än den för 30.000

Humlan66 skrev 2009-11-02 11:35:13 följande:
    men hallo där bruden, din klänning du hade är ju FINARE än den där ;) Åhh du glittrade så fint i solen
  • Heloise

Åh vad ni är gulliga! Ja jag tyckte väldigt mkt om den klänningen jag hade. Den är mer mig, den andra fantasi-mig

• JBB

Min drömklänning finns i mitt galleri och det är den jag kommer gifta mig i Märket är Allure

• Nordiskbrud

Min drömklänning är den jag ska ha Blev överlycklig över att den inte var hutlöst dyr och att jag fick chans att prova den, för jag "förälskade" mig i den över nätet

Bilder finns i galleriet, men det är en La Sposa modell "Fanal" och jag ska ha den färg som bilden visar + en liknande slöja.

• FramtidaFruSandberg

jag kunde inte lägga upp min drömklänning som bild men det är en Pronovias 2009 "Sydney". Men den går inte att prova i Sverige och tjejen i butiken sa att det skulle kosta från 26000kr att beställa så det blir inte originalet iaf...

• Ne11ie

Väldigt fin, hade själv en klänning från Allure bridals :)

JBB skrev 2009-11-02 17:19:50 följande:
    Min drömklänning finns i mitt galleri och det är den jag kommer gifta mig i Märket är Allure
Svar på tråden vilken är er drömklänning