• sockersmulan

    Brudar i Skåne!

    Såg att vår tråd blivit avstängd, så jag startar en ny! Hoppas nya som gamla hittar hit!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-17 15:58
    Här kommer den utlovade listan på när vi som hänger i den här tråden gifter oss!

    oktober
    10/10-09 toastmastermarie - ystad

    november

    december

    2010

    januari

    februari

    mars

    april
    Nicossambo 17/4 Helsingborg

    maj

    juni

    juli
    Kullaberg 10/7 - Brunnby / Mölle
    Tokisen 10/7 Tomelilla
    sockersmulan 17/7
    Fansanb 17/7
    Juli100724 24/7 Ängelholm

    augusti
    Sundance 14/8
    Linaz 14/8 Malmö
    jelicka 14/8 Helsingborg
    PlusBrud 21/8 Ystad
    Miss Giggle: 28/8- Glostorp

    september

    oktober

    november

    december
    Uttan 4/12 Karlsborg

  • Svar på tråden Brudar i Skåne!
  • Katarina Michael
    ToastmasterMarie skrev 2009-10-09 21:16:52 följande:
    wwwhiii, i morgon e det dag, då ringer klockerna för oss. Sitter här hemma och checkar allt en sista gång. Varit i festloklen i stort sett hela dagen idag.Undrar när man ska börja bli nervös.
    Grattis! Lycka till och hoppas dagen blir som du alltid drömt om!
  • Miss Giggle
    ToastmasterMarie skrev 2009-10-09 21:16:52 följande:
    wwwhiii, i morgon e det dag, då ringer klockerna för oss. Sitter här hemma och checkar allt en sista gång. Varit i festloklen i stort sett hela dagen idag.Undrar när man ska börja bli nervös.
    Lycka till! Håller tummarna för er, än så länge ser det iaf ut som att det är uppehåll!
    Kram
  • MammaMiaa

    Grattis Toastmaster Marie på bröllopsdagen. Njut av dagen. En lång planering är snart slut. Ska bli kul att få höra om er dag.

    Kram & Lycka till

  • ToastmasterMarie

    oj vad dagen flög förbi. Nästan allt blev precis som vi hade tänkt och lite bättre är så glad och gick runt med ett leende hela dagen. Nervösiteten som jag väntade på slog aldrig riktigt in utan jag kunde verkligen njuta av hela dagen och stannade upp flera gånger och tänkte vad härligt. Vi har själva inte tagit några bilder utan inväntar föräldrar och syskons fotografering.

    Fotografen har varit snabb och lagt ut bilder på hennes hemsida.

    www.bemerholt.com/

    för er som är nyfikna.

  • EmMagnus
    ToastmasterMarie skrev 2009-10-11 18:02:27 följande:
    oj vad dagen flög förbi. Nästan allt blev precis som vi hade tänkt och lite bättre är så glad och gick runt med ett leende hela dagen. Nervösiteten som jag väntade på slog aldrig riktigt in utan jag kunde verkligen njuta av hela dagen och stannade upp flera gånger och tänkte vad härligt. Vi har själva inte tagit några bilder utan inväntar föräldrar och syskons fotografering.Fotografen har varit snabb och lagt ut bilder på hennes hemsida.www.bemerholt.com/för er som är nyfikna.
    Stort grattis och vilka underbart vackra bilder. Gillade verkligen dem i skogen, den idéen kommer jag nog låna
    Vad härligt att höra att ni bara njöt av hela dagen och att nervositeten var som bortblåst.
  • Miss Giggle

    Vilka vacka bilder! Blir ju helt tokig av längtan efter vår tur nu!
    Skönt att du kunde njuta till fullo!

  • Miss Giggle

    Förrestne, får man fråga vad ni fick betala för fotografen?

  • ToastmasterMarie

    Fotografen kostade 2000kr och då fick vi alla bilder på en skiva. Jessica var med oss från kl. 9.30 - 16.45 (frissan till efter kyrkan) jag håller på att lägga upp fler bilder. Kan verkligen rekommendera henne. Hon bor inte så långt från Ystad så vi behövde inte betala någon körersättning, det tillkommer om det är lite längre bort.

    Försöker lägga upp fler bilder nu här på bt, går inte så bra.

    Miss Giggle skrev 2009-10-13 11:03:23 följande:


    Förrestne, får man fråga vad ni fick betala för fotografen?
  • ToastmasterMarie

    Nu finns det flera bilder i mitt bildgalleri från vår bröllopsdag.

    Nu är vi hemma igen efter en minispasemester. Verklgien skönt. När vi kom hem i går kväll stod trädgårdsmöblerna på taket, vi kom inte in i infarten för låg ett stort traktorsdäck fyllt med sten. Toalettpapper i hela trädgården, nygifta stod det på trädäcket och vägen, fullt med ätor i hängrännorna och en bamse kruka som inte var flyttbar framför ytterdörren med ett persikoträd i.

    Så i dag har det varit till att städa och fixa lite med bilderna på pressenterna. Kan rekommendera detta för er som inte hinner öppna pressenterna på själva kvällen, mycket uppskattat av gästerna.

    www.bloggiliblogg.blogspot.com

  • sockersmulan

    Jag också! Verkl en toppenidé!


    Sundance skrev 2009-10-15 10:52:40 följande:
    Jättebra idé ju! Den snor jag
    Grattis, förresten! Vad fina ni var!
  • Sundance

    Kul att ha i albumet sedan också. Jag har fortfarande ingen aning vem som gav vad till mig i studentpresent.

Svar på tråden Brudar i Skåne!