är rätt ny här på bt.. Tänkte fria till min sambo nästa vecka.. beror lite på när "svärmor" kan ta hand om barnen.
är inte helt klar med mitt upplägg bara, men tänkte göra en romantisk picknick i en park alldeles i närheten.
Har köpt ett par atrapp-ringar för att kunna fria som på film, det är ett par visningsringar från en guldsmed som de inte hade till salu längre. Dessa är inte äkta så jag fick dem för 200 kr (det de köper in dem för)
Funderade lite på att ställa en kasse utanför vår lägenhetsdörr med en varm tröja och annat bra att ha-saker när man är ute på picknick, en lapp på där det står "följ mig" och ett snöre som han får följa. I slutet av snöret, som leder till parken är jag med picknickkorg i parken, lite smått o gott att äta och en flaska vin.
Problemet är bara att någon måste ju plinga på dörren så att han kan öppna, och jag vara kvar i parken, så inte alla saker försvinner. Plus att man måste över en väg, dock inte någon vansinnigt trafikerad sådan.
Om jag inte har någon som kan hjälpa mig med att plinga på dörren och gå och gömma sig sen, så får jag väl göra det själv för att sedan med picknick-korgen kuta iväg till parken med snöret i släptåg.. fast jag hade ju förstås helst varit snygg, inte svettig och väldigt fräsch där ute på filten
Vad tror ni? Några förslag på hur jag ska göra?