• Süsse

Alltid dessa vita skor??

Hejhopp,
    har insett att jag kommer att vara totalt cremevit. Ivory klänning, ivoryslöja och vita liljor.... Jeezez... min hy lär ju även den ga i denna klatchiga färg sa det blir ju finfint. Visst, jag tycker om ljusa färger men hur ska man kunna liva upp det lite?
    har inte köpt skor än, hur vore det o fa till en färg pa dem istället? Röda skor tex, hur hett känns det?
    Det hugger i hjärtat att köpa dessa typiskt vita brudskor. Har ni nagra förslag eller nagra bilder??
    Jättetack!!!

• Svar på tråden Alltid dessa vita skor??
  • londontjejen

Jag har en klanning i guld brokad o creme fargade skor till dock osaker pa om denna kombon funkar ska visserligen ha en vit sjal til men anda.
    Tycker det ar sa trakigt att ha en o samma farg fran topp till ta sa kor pa nan annan farg till skorna. Rott later haftigt.

• Maddemoa

Jag har köpt röda träskor! Vi kommer att ha röda detaljer på oss allihop. Flickorna kommer att ha röda näbbklänningar och blivande maken en röd skjorta.

• För  kärlekens  skull

jag kommer att ha röda skor som jag köpt på Bianco

• fru AM

Jag hade guldskor (till vit klänning). Jag hade även köpt ett par snyggt hudfärgade supervackra skor som hade passat fint till men jag valde de guldfärgade eftersom de hade kilklack och funkade bättre med gräsmattan festen hölls på ...

• Lakritsbåten

du kan färga skorna sedan. Det ska jag göra med mina Rainbowskor.

• Süsse

Hej igen,
    coolt ni som ocksa ska ha röda skor :) själv hittar jag inga, eller för att vara positiv, jag SKA hitta dem nu pa lördag :)
    Tänkte höra om ni kan vara sa snälla och ge mig ett rad:
    Röda skor, ivoryklänning, vita liljor, mörkbrunt har. Blir det snyggt eller behöver jag ha nagot mer rött som matchar till skorna, som balanserar upp det lite om ni förstar? En blomma i haret kanske, eller blir det lite väl mkt viva e spania över det hela?
    Här är klänningen förresten om det hjälper att se den:
    www.angelinas.se/visa_produkt.asp&t=Leonalee

Supertack för all stilhjälp jag kan fa! Jag famlar i mörker :)
    Kram

• J D

Süsse skrev 2009-07-08 18:19:40 följande:
    Hej igen,coolt ni som ocksa ska ha röda skor :) själv hittar jag inga, eller för att vara positiv, jag SKA hitta dem nu pa lördag :)Tänkte höra om ni kan vara sa snälla och ge mig ett rad:Röda skor, ivoryklänning, vita liljor, mörkbrunt har. Blir det snyggt eller behöver jag ha nagot mer rött som matchar till skorna, som balanserar upp det lite om ni förstar? En blomma i haret kanske, eller blir det lite väl mkt viva e spania över det hela?Här är klänningen förresten om det hjälper att se den: www.angelinas.se/visa_produkt.aspSupertack för all stilhjälp jag kan fa! Jag famlar i mörker :)Kram

Låter jättesnyggt! Kanske ett rött siden- eller organzaband kring liljorna annars tycker jag att det går bra ändå .

• Linadesign

J D skrev 2009-07-08 19:12:59 följande:

Låter jättesnyggt! Kanske ett rött siden- eller organzaband kring liljorna annars tycker jag att det går bra ändå .
    Ja, ett rött band runt blommorna är et bra förslag. Och gärna nåt rött i håret, blomma eller band eller annan dekoration tror jag skulle vara snyggt. Kanske även röda naglar?
  • Vanya

Jag ska även jag ha röda skor - letade som en galning och hittade dem tillslut igår, jag ska ha röda detaljer på klänningen (är tanken i alla fall - har inte hittat den perfekta än) ska även satsa på röda rosor i buketten så det blir lite avbrott.

Hur ska du göra med smycken för annars kan det ju vara snyggt att ha nått rött i smyckena (t.ex rött sidenband istället för kedja till hänget osv.)

Hoppas du hittar dina skor imorrn!

• soon and very soon

kör på färgade!!!

• workoutgirl

jag funderar på ett par rosa eller champagnefärgade, mycket roligare än vita

• Skogsälvan

Jag kommer att ha typ mormorskängor i klar orange från matildafest. Betalade dem igår och hon skulle skicka dem iom att pengarna kom in. Lägger ut bild i galleriet när de kommer.

Till äldsta tjejen har jag köpt ett par rödorangea basketkängor med blommor på sidan, urläckra.

• Mamli

jag har ett rött band i min klänning så jag hoppas jag hittar ett par röda skor

• Mamli

vet nån förästen vart man kan hitta röda skor? vill inte ha för höga, tycker antingen att de är 10 eller 2cm klack och jag vill harunt 4-5cm

• Süsse

Hejsan, far nog överge mina röda skor :( Var ute i lördags och letade i vaaarje liten affär, inget, nada, nichts! Antingen var det röda tantskor eller röda lackskor med tillhörande porrklack i metall/silver, sisadär 10 cm. Ajajaj... när jag sen kollade efter alla färger sa hittade jag inget iallfall :)
    Jaja, vi far se, men hittar ni andra röda skor sa hojta till vettja!! Och grattis till er da :)
    Kram

• Skogsälvan

Kolla in matildasfest.com, där kan ni beställa skor i en massa färger och med vilken klackhöjd ni vill. Inte var de dyra heller. Betalade 560:- ink. frakt.

• Skogsälvan

Nu finns det bilder på skorna i galleriet.

• Vid havet

Jag hade röda skor och det var inte förrän till dansen som folk upptäckte det. Allt tyckte det var en rolig detalj - men på det hela taget tror jag alla lägger alldeles för stor vikt vid just skorna: ingen ser dem!! O)m man inte har kort klänning

jag är glad att jag inte la 1000 kr på ett par nya utan körde på mina som jag redan hade.

Förresten så matchade inte ens skorna något annat jag hade. Blommorna blev inte så röda som ja trott nämligen. Superfina och perfekta men inte matchade de skorna inte

Svar på tråden Alltid dessa vita skor??