• Süsse

Alltid dessa vita skor??

Hejhopp,
    har insett att jag kommer att vara totalt cremevit. Ivory klänning, ivoryslöja och vita liljor.... Jeezez... min hy lär ju även den ga i denna klatchiga färg sa det blir ju finfint. Visst, jag tycker om ljusa färger men hur ska man kunna liva upp det lite?
    har inte köpt skor än, hur vore det o fa till en färg pa dem istället? Röda skor tex, hur hett känns det?
    Det hugger i hjärtat att köpa dessa typiskt vita brudskor. Har ni nagra förslag eller nagra bilder??
    Jättetack!!!

• Svar på tråden Alltid dessa vita skor??
  • 27juni2009

jag har ju svarta detaljer i min klänning så svarta skor för min del röda hade varit helläckert

• Wingtear

Har ni något färgtema på bröllopet? Det skulle ju vara lite kul om du har skor i samma färg. Lite humor för de som tittar på alla detaljer så att säga. Merparten kommer ju inte att märka skorna, men kul med detaljer för dem som gör det

• mittid

Såg en bild någonstan där bruden valt röda skor och röd handväska, de va riktigt snyggt!

• Pingstdagen2010

Jag kommer nog att ha röda eller knallrosa skor! Det är häftigt att bryta av med en annan färg. Jag tycker att det är kul om man inte är alltför traditionell.

• shakynose

Jag sydde en brudklänning med röd underkjol en gång! Inspirerad av en tårta...
    Det blev jättefint när det tittade fram lite när hon rörde sig och jag hade sååå önskat att bruden hade vågat ha röda strumpor och skor också till allt det vita. Hade varit läckert.

• Milla84

Jag kommer ha rosa skor till min klänning. Tycker att det är lite kul när det bryter av så.
    Tror att det skulle bli jättefränt med röda skor, eller vilken annan färg som helst.

• Im yours

Jag funderar på att ha blåa snygga skor. Bild finns i mitt galleri Har sett många foton där bruden haft färgade skor, o visst är det charmigt.

• Wedding2009

Oj, låter ungefär som mig. Ivory-klänning och vita liljor!! Men visst är det underbara blommor? Jag kör på beiga/cremefärgade skor med en stor blomma på. Vill som sagt att skorna ska piffa upp lite. Dessutom så kan jag ju använda de här skorna vid flera tillfällen. De typiska brudskorna blir ju bara vid ett tillfälle (tycker iaf jag eftersom det verkligen syns att det är brudskor).

Hoppad du hittar dina perfekta skor ;)

• Vid havet

Jag har ändrat mig nu och kommer ha röda högklackade lacksskor

• Järnkaminen

Jag gifter mig på lördag och jag har köpt silvriga skor från Bianco!

Svar på tråden Alltid dessa vita skor??