• Süsse

Alltid dessa vita skor??

Hejhopp,
    har insett att jag kommer att vara totalt cremevit. Ivory klänning, ivoryslöja och vita liljor.... Jeezez... min hy lär ju även den ga i denna klatchiga färg sa det blir ju finfint. Visst, jag tycker om ljusa färger men hur ska man kunna liva upp det lite?
    har inte köpt skor än, hur vore det o fa till en färg pa dem istället? Röda skor tex, hur hett känns det?
    Det hugger i hjärtat att köpa dessa typiskt vita brudskor. Har ni nagra förslag eller nagra bilder??
    Jättetack!!!

• Svar på tråden Alltid dessa vita skor??
  • J D

Jag ska absolut inte ha vita skor. Blir troligtvis svarta men jag har köpt ett par rosa också . Rött låter mkt snyggt!

• Süsse

Svarta later oxa himla snyggt! :) Rosa, rött, grönt ja allt later faktiskt mer spännande än vitt maste jag säga, hmmm... dax att klura!!

• MilosMamma

Kolla i mitt galleri, där är mina svarta skor =)

• Energy

Jag hade silverfärgade skor.

• Vid havet

Tycker det är tufft med skor i en annan färg - lite busigt så där Kör på det!

Jag ska visserligen ha vita, men det bara blev så för jag behövde köpa dem lite tidigare pga av klänningsmått och då hade jag inte bestämt färg och så ännu. Min färgklick blir blommorna som ska vara rosa&röda.

• December 2009

Mina går att färga. Köptes vita och går att få i exakt den ton/färg man vill Ska färga om mina.

• Fenixx

tycker du absolut ska köpa skor i en annan färg, snyggt när det bryter av.

ska själv ha matt guldfärgade skor till min vita klänning.

• Miss Biii

ÅÅÅÅhhh så fina... o klänningen är ju underbar... så fint ihop!!

MilosMamma skrev 2009-05-27 09:19:15 följande:
    Kolla i mitt galleri, där är mina svarta skor =)
  • MilosMamma

Ja det känns som det kommer bli bra =)
    Miss Biii skrev 2009-05-27 09:30:37 följande:

ÅÅÅÅhhh så fina... o klänningen är ju underbar... så fint ihop!!
  • nano86

Jag tycker det låter skitläckert med tex riktigt röda skor. Allt är jättevitt och sen helt plötsligt sticker det fram en vacker röd sko under när man tar ett steg. Själv ska jag ha ett par svarta med smala band (har dom redan och tycker om dem så jag ser ingen anledning till att köpa nya :-P)

Svar på tråden Alltid dessa vita skor??