• Idefix­en
    Äldre 6 May 08:34
    6568 visningar
    22 svar
    22
    6568

    naturdiet/nutrilett eller annan kur?

    Funderar på att börja imorrn, nån annan som oxå har tänkt börja snart?
    Här kan vi samlas för att prata och peppa varandra.

  • Svar på tråden naturdiet/nutrilett eller annan kur?
  • längel­evekär­leken
    Äldre 7 May 17:14
    #11

    Testa naturdiet smoothie...sura men mycket goda...och dem funkar :D

  • lillal­yckan
    Äldre 7 May 17:28
    #12

    Funderar oxå på nåt sånt, mest för kicka igång viktminskningen och förhoppningsvis bli lite motiverad.
    Vad tror ni om det här:www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5029897.ab
    Nån som provat eller hört nåt. Förstår ju att det inte är nån ordentlig lösning men kanske ett sätt att komma igång... Som sagt, motivationen...

  • Idefix­en
    Äldre 7 May 18:04
    #13

    Va snällt av han
    Ja ska försöka få sambon att passa på att äta mat som bara han tycker om nu när ja äter mina shakes.


    bambibloggagratisse skrev 2009-05-07 17:07:48 följande:
    Jo, det blri nog så. Sambon ska laga mat som jag inte gillar så blir jag inte så frestad!bambi.blogg.se
  • Äldre 7 May 18:16
    #14

    Jag går på Prenet sen i måndags. Känner mig lättare:)2 vcekor till mätning och vägning. Längtar med spänning!

  • Idefix­en
    Äldre 7 May 18:23
    #15

    Äach, nu funderar sambon på att dra hit en kompis å grilla och ev festa på lörda. Inte vill ja väl dricka shake då!
    Hmm, kanske ska köra kombinerad till på sönda, och börja med ren kur då?! Äsch, tåls att tänkas på....

  • Ängla0­7
    Äldre 7 May 18:33
    #16

    Jag kör quik diet kuren från gymgrossosten, har kört den i två dagar. Men mår inte alls bra av detta, är trött som bara den. Känner mig svimfärdig.
    Har vänner som kört denna kuren och den funkade superbra.
    Men kanske min kropp som inte mår bra av den?

  • lillal­yckan
    Äldre 7 May 19:20
    #17

    Har precis beställt ett sånt där prova-på-paket från Modifast för att se om jag tycker att det smakar okej, känns som att dom har ganska okej priser oxå. har fått för mig att Cambridge är tokdyra, men det kanske inte stämmer?

  • bambib­loggag­ratiss­e
    Äldre 7 May 20:59
    #18

    lillalyckan: 440 kronor i veckan. Inte så farligt dyrt tycker jag? Nog allt äter jag mat för mer än så på en vecka!

    Följ min viktresa på min blogg, skriver mina tankar där:
    bambi.blogg.se

  • Idefix­en
    Äldre 8 May 08:34
    #19

    Hihi, den här veckan har jag ju ätit naturdiet till frukost, lunch, och "mellanmål", dvs 3 påsar om dagen plus en liten liten vanlig midda.
    Har gått ner 1,8 kg än så länge. Så, än så länge funkar de ju bra att göra så, så ja kör på de veckan ut, sen på månda kanske de ev blir ren kur en vecka. Får se

  • lillal­yckan
    Äldre 8 May 11:22
    #20

     


    bambibloggagratisse skrev 2009-05-07 20:59:17 följande:
    lillalyckan: 440 kronor i veckan. Inte så farligt dyrt tycker jag? Nog allt äter jag mat för mer än så på en vecka!Följ min viktresa på min blogg, skriver mina tankar där:bambi.blogg.se

    Nej det var inte så farligt, misstänkte att det kunde vara nåt som jag har fått för mig Tycker att det här prova på erbjudandet jag hittade nu var bra. Det vore så typiskt mig att köpa en massa och sen tycka att det är äckligt så står det bara där sen. Gör man så blir det dyrt


  • bambib­loggag­ratiss­e
    Äldre 8 May 18:36
    #21

    Idefixen: Men när du äter middag varje kväll blir du inte hungrig under dagarna?

    bambi.blogg.se

  • Idefix­en
    Äldre 8 May 20:53
    #22

    bambi: Njäe, inte så farligt. Och blir jag de så dricker jag lite vatten, så blir de lite mer uthärdligt.

Svar på tråden naturdiet/nutrilett eller annan kur?