• Idefixen

    naturdiet/nutrilett eller annan kur?

    Funderar på att börja imorrn, nån annan som oxå har tänkt börja snart?
    Här kan vi samlas för att prata och peppa varandra.

  • Svar på tråden naturdiet/nutrilett eller annan kur?
  • Idefixen

    Häftigt med en såndär mätare som du har i din blogg.
    I 3 dagar har jag ätit 3 shaker och en liten liten midda.
    Idag äter jag enbart midda för att svärföräldrarna är här.
    Men, imorrn blir de enbart pulver!
    Tjoho!
    Känner mig faktiskt peppad.

  • Idefixen

    Haha, är de nått fel på mig då eller?!
    Ja tycker faktiskt att naturdiet smakar gott.
    Testade nutrilett vilda bär eller va de va igår, å den ha iofs lite konstigare smak på den än på naturdieten.
    Men men, de får funka iaf
    Idag har ja tänkt börja på renkur

  • Idefixen
    bambibloggagratisse skrev 2009-05-06 19:36:16 följande:
    Min mamma kommer hit i helgen så jag vet inte heller hur jag ska göra då? Sambon har sagt att han kan gå ut och äta med min mamma och hennes man... men ska jag stanna hemma då? Känns lite konstigt!bambi.blogg.se
    Kan ni inte äta hemma då? Oxå äter du din shake/soppa medans de äter vanlig mat?
    Så har vi gjort när kompisar har gått på ren kur. De har ändå varit med, men ätit sin shake, istället för mat.
  • Idefixen

    Va snällt av han
    Ja ska försöka få sambon att passa på att äta mat som bara han tycker om nu när ja äter mina shakes.


    bambibloggagratisse skrev 2009-05-07 17:07:48 följande:
    Jo, det blri nog så. Sambon ska laga mat som jag inte gillar så blir jag inte så frestad!bambi.blogg.se
  • Idefixen

    Äach, nu funderar sambon på att dra hit en kompis å grilla och ev festa på lörda. Inte vill ja väl dricka shake då!
    Hmm, kanske ska köra kombinerad till på sönda, och börja med ren kur då?! Äsch, tåls att tänkas på....

  • Idefixen

    Hihi, den här veckan har jag ju ätit naturdiet till frukost, lunch, och "mellanmål", dvs 3 påsar om dagen plus en liten liten vanlig midda.
    Har gått ner 1,8 kg än så länge. Så, än så länge funkar de ju bra att göra så, så ja kör på de veckan ut, sen på månda kanske de ev blir ren kur en vecka. Får se

  • Idefixen

    bambi: Njäe, inte så farligt. Och blir jag de så dricker jag lite vatten, så blir de lite mer uthärdligt.

Svar på tråden naturdiet/nutrilett eller annan kur?