• Sommaren 09

    Pite brudar -09! tråd 3

    Välkommen att surra alla pite brudar gammla som nya

  • Svar på tråden Pite brudar -09! tråd 3
  • Sommaren 09

    Nån här som har nå tips på underhållning?
    Vi hade bokat Stefan B Andersson men nu kunde dom plötsligt inte spela...
    Så nu måste vi hitta på nå annat.

  • Lennarts Fru

    sigurd granström knske?

    Sommaren 09 skrev 2009-06-17 13:50:42 följande:


    Nån här som har nå tips på underhållning?Vi hade bokat Stefan B Andersson men nu kunde dom plötsligt inte spela...Så nu måste vi hitta på nå annat.
  • Pärlan2009

    Hej hej. Vi ska gifta oss i Älvsbyn men jag hänger på här ändå:) Skulle behöva tips på ngn som är bra på smink. Håret fixar en kompis som är frisör men hon ville helst inte ansvara för smink också..

    Tips på bra ställe i Piteå eller ännu hellre ngn som kan tänka sig att komma till Älvsbyn för att fixa mig där.

  • Pitebrud 090801

    Hon på Lime i piteå är bra.
    Jag kommer ha hårstudion till allt. Verkar duktiga.

    sommaren 09. Vad menar du med underhållning? Dans? Vi kommer ha James band www.jamesband.se som dans och underhållningsband.

  • Sommaren 09
    Pärlan2009 skrev 2009-06-21 16:09:40 följande:
    Hej hej. Vi ska gifta oss i Älvsbyn men jag hänger på här ändå:) Skulle behöva tips på ngn som är bra på smink. Håret fixar en kompis som är frisör men hon ville helst inte ansvara för smink också..Tips på bra ställe i Piteå eller ännu hellre ngn som kan tänka sig att komma till Älvsbyn för att fixa mig där.
    [/citat]

    Jowa eller parelle tror jag det heter nu, dom gör brud makeup.

    Pitebrud 090801 skrev 2009-06-22 09:07:22 följande:
    [citat]
    Hon på Lime i piteå är bra.Jag kommer ha hårstudion till allt. Verkar duktiga.sommaren 09. Vad menar du med underhållning? Dans? Vi kommer ha James band www.jamesband.se som dans och underhållningsband.
    Vi har beslutat oss för att ta dit en stereo istället.
    Men tack ändå för tipset
  • Sommaren 09

    Nu e det nära, bara 2dagar kvar...
    Var å hämtade klänningen idag oj så fin den blev när dom strukit den. Nerverna börjar komma lite granna oxå =)

  • Pärlan2009

    Åh, håller tummarna för att ni får en underbar dag och att ni hinner njuta och inte vara för nervösa:)

  • delirious

    hej hej allihopa, denna tråd har jag missat totalt :) är visserligen inte pitebo men kommer gifta mig i älvsbyn i september...så jag tänkte hänga på här i ett hörn..

    hm förresten, någon som gjort secret box fotografering i pite?

  • tassen

    Hej,

    här kommer en fråga som inte har med bröllop o göra.
    Min dotter vill gärna åka t Pite havsbad, men jag har hört att det är ofta kallt där så man inte kan bada. Stämmer det?

    E ju en bit å åka....

  • Pitebrud 090801

    Ja i helgen hade vi +30 grader här och idag blir det väll +28 så kallt vet jag inte om jag skulle kalla det. Det är då fullt med folk där och badar. Skulle det vara riktigt kallt väder så är det ju bara att gå in och bada i äventyrsbadet.

    Angående secret box fotografering. Ring och hör med tex clmedia eller Petra Hall. Jag vet dock inte om de har men de kan nog ställa upp.

  • Sommaren 09

    Tack tack
    det gick jättebra
    Hade enormt tur med vädret, störtregnade medans vi var i kyrkan å det regnade fortfarande lite grann när vi gick ut så vi kramades inne i kyrkan å när alla gäster gått ut å vi skulle gå ut å få ris på oss så sken solen å regnet var borta

    Men huvva så varmt det var på dagen när vi var å fotade oss på svensbylidja

  • delirious

    Tack tack, har mailat Petra för å höra lite om hennes priser..:)
    Pitebrud 090801 skrev 2009-06-30 08:13:40 följande:


    Angående secret box fotografering. Ring och hör med tex clmedia eller Petra Hall. Jag vet dock inte om de har men de kan nog ställa upp.
  • Sommaren 09

    Ett litet tips till er blivande brudar
    Bestäm i förväg ordentligt hur ni ska hålla i varandra när ni går in i kyrkan

Svar på tråden Pite brudar -09! tråd 3