Brazilian wax!
Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.
Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?
Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.
Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?
Fast, man kan väl lämna en tofs fram, det är väl egentligen inte den som är intressant om den försvinner...
sporadisk rakning? (haha) Jag rakar lite här, och sen lite där.. Och kanske lite där också!!
Vips så blev det fläckvis!
Om min man vacade sig så skulle jag tycka att det var både osmakligt och väldigt osexigt just precis för att jag skulle tycka att han var för pojklik...inget jag skulle uppskatta alls!
Så det är väl inget konstigt att undra varför killar gillar nakna kön på vuxna kvinnor eller varför kvinnor gillar nakna kön på vuxna män
Frågan är väl varför det anses sexigt...eller det är vad jag undrar i alla fall
Ahh kärt barn har många namn vet du väl?
Anledningen att man kan tänkas gilla en helrakad "poun-tang" är väl helt enkelt att det är läckert och som någon redan påpekat att det känns fräscht och avsaknaden av "hår i maten" är ganska fördelaktig för båda parter. Det går väl mode i "fittfrisyrer" som i allt annat antar jag, råkar man på kultsnusk från det glada 70-talet så finns det ju damer som är håriga från naveln till knäna (huga).
Men oj- "vacade" ska ju såklart vara Vaxade
Och pojklik - jag menar lik en pojke...
Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 15:10:25 följande:
Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 15:12:47 följande:
Jag tycker det är väldigt osexigt med massa hår som sticker ut från trosan, man behöver ju inte ta bort allt man kan ju ha en racerbana haha
det gör ont...!!!men ja...sen sliper man ju ligga där med rakhyveln ett tag efter;)