• Goldi

Brazilian wax!

Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.

Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?

• Svar på tråden Brazilian wax!
  • Aleta

Fast, man kan väl lämna en tofs fram, det är väl egentligen inte den som är intressant om den försvinner...

• MulleNuh

sporadisk rakning? (haha) Jag rakar lite här, och sen lite där.. Och kanske lite där också!!

Vips så blev det fläckvis!

Panzerfaust skrev 2009-03-26 15:02:26 följande:
    Alla killar är olika för det första och gillar olika saker.Vissa gillar helrakat, andra lite mer sporadisk rakning en del är mer åt tarzanhållet, smaken är högst individuell. Personligen är jag mer lagd åt sporadisk rakning.Det är märkligt att dra paralleller till pedofili som om hyskan skulle vara den enda skillnaden mellan en 6åring och en vuxen kvinna.De flesta kvinnor gillar män som rakar sig i ansiktet varför MÅSTE vi raka fejjan i tid och otid?
  • Lady o Lufsen
    Panzerfaust skrev 2009-03-26 15:02:26 följande:
    Alla killar är olika för det första och gillar olika saker.Vissa gillar helrakat, andra lite mer sporadisk rakning en del är mer åt tarzanhållet, smaken är högst individuell. Personligen är jag mer lagd åt sporadisk rakning.Det är märkligt att dra paralleller till pedofili som om hyskan skulle vara den enda skillnaden mellan en 6åring och en vuxen kvinna.De flesta kvinnor gillar män som rakar sig i ansiktet varför MÅSTE vi raka fejjan i tid och otid?
    Att killar är olika vet vi redan och det var inte riktigt olikheterna i sig som ifrågasattes utan det var anledningen till gillande av olika saker det handlade om.

För mig är det inte sexuellt med hår eller icke behåring i ansiktet...är det sexuellt med en rakad "hyska"- det undrar jag.
    Dessutom är "hyska" en anordning i exempelvis BH...tydligen en benämning på kvinnans kön också?
  • Lady o Lufsen

Om min man vacade sig så skulle jag tycka att det var både osmakligt och väldigt osexigt just precis för att jag skulle tycka att han var för pojklik...inget jag skulle uppskatta alls!

Så det är väl inget konstigt att undra varför killar gillar nakna kön på vuxna kvinnor eller varför kvinnor gillar nakna kön på vuxna män

Frågan är väl varför det anses sexigt...eller det är vad jag undrar i alla fall

• Panzerfaust

Ahh kärt barn har många namn vet du väl?

Anledningen att man kan tänkas gilla en helrakad "poun-tang" är väl helt enkelt att det är läckert och som någon redan påpekat att det känns fräscht och avsaknaden av "hår i maten" är ganska fördelaktig för båda parter. Det går väl mode i "fittfrisyrer" som i allt annat antar jag, råkar man på kultsnusk från det glada 70-talet så finns det ju damer som är håriga från naveln till knäna (huga).

• Lady o Lufsen

Men oj- "vacade" ska ju såklart vara Vaxade

Och pojklik - jag menar lik en pojke...

• Lady o Lufsen
    MV85 skrev 2009-03-26 15:02:12 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 14:43:41 följande:Min m2b gillar det för det är lent, och för att det ger "fri insikt" och "inget hår i maten"... Själv tycker jag det är skönt att han inte gillar hår eftersom jag själv vantrivs något fruktansvärt med det, känner mig varm, svettig och "påklädd" fast jag är naken... så... Hua för hår säger jag istället!
    DET förstår jag...men det går ju att undvika med ansning
  • MV85

Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 15:10:25 följande:

Om min man vacade sig så skulle jag tycka att det var både osmakligt och väldigt osexigt just precis för att jag skulle tycka att han var för pojklik...inget jag skulle uppskatta alls!Så det är väl inget konstigt att undra varför killar gillar nakna kön på vuxna kvinnor eller varför kvinnor gillar nakna kön på vuxna mänFrågan är väl varför det anses sexigt...eller det är vad jag undrar i alla fall
    Kan bara tala för mig själv, o jag föredrar helt klart vaxat eller rakat kön - på både kvinnor och män!
    Rakar inte m2b blir det inget oralsex helt enkelt - för jag tycker det är så snuskigt med hår i munnen och "lurv" där... Kan knappt med att ta på den ens en gång om det inte är rakat och fint... Så...
    Varför? För att jag finner hår motbjudande och snuskigt. Spelar ingen roll om det sitter på mig eller andra, men ska jag ta på personen i fråga naken så ska där inte vara hår!
  • MV85

Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 15:12:47 följande:

DET förstår jag...men det går ju att undvika med ansning
    Beror nog på vilken "teknik" man använder och vilka delar man anser vara "mat" *s*
  • Luucie
    MulleNuh skrev 2009-03-26 15:03:47 följande:
    sporadisk rakning? (haha) Jag rakar lite här, och sen lite där.. Och kanske lite där också!!Vips så blev det fläckvis!
    Aha leopard-style! Hot
  • Goldi

Jag tycker det är väldigt osexigt med massa hår som sticker ut från trosan, man behöver ju inte ta bort allt man kan ju ha en racerbana haha

• Hoffsennanen Tottoplex

det gör ont...!!!men ja...sen sliper man ju ligga där med rakhyveln ett tag efter;)

Svar på tråden Brazilian wax!