• Goldi

Brazilian wax!

Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.

Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?

• Svar på tråden Brazilian wax!
  • MulleNuh

Jag har varit helrakad i ganska många år.. Men nu växte jag upp och tar inte bort ALLT..

Men jag funderar på att waxa nu.. Har aldrig testat det..

• Lady o Lufsen
    Panzerfaust skrev 2009-03-26 14:46:15 följande:
    Tänk så oerhört märkligt det blir när kvinnor ska klura på vad män gillar...
    OCH- det blir lika klurigt för oss kvinnor när män uttrycker sitt gillande....av vissa saker
  • angelamaria

Hur gör killarna?
    Vaxar de sig också?

Varför är det bara vi som måste?

Ska i o för sig boka tid för att göra en innan bröllopet, men det blir första gången.. hur många dagar innan bröllopet ska man göra det?

Det kommer säkert bli irriterat osv... går det över snabbt eller?

Tips?

• Lady o Lufsen
    angelamaria skrev 2009-03-26 14:53:47 följande:
    Hur gör killarna?Vaxar de sig också?Varför är det bara vi som måste?Ska i o för sig boka tid för att göra en innan bröllopet, men det blir första gången.. hur många dagar innan bröllopet ska man göra det?Det kommer säkert bli irriterat osv... går det över snabbt eller?Tips?
    Nej, vi MÅSTE inte alls!
    Om man själv VILL så gör man det...
  • angelamaria

men är det inte vanligare för oss tjejer?

• MulleNuh

Jag sa till Micke: ska inte du testa att waxa pungen!! Han såg rätt blek ut då!!

• MV85

MW 090829 skrev 2009-03-26 14:23:54 följande:

Det verkar göra så ont!
    Det gör det inte! Inte så som man tror! Inte på långa vägar!
  • Lady o Lufsen
    angelamaria skrev 2009-03-26 14:56:50 följande:
    men är det inte vanligare för oss tjejer?
    Det är det kanske?

Men frågan är nog också kopplad till VARFÖR vi gör det- gör vi det för oss själva eller gör vi det för mannen?

TS beskrev att hennes man hade uttryckt en önskan om att hon skulle brassa sig...och då flöt vi vidare till frågan om varför en del killar gillar vuxna kvinnor med flickaktiga underliv
  • MV85

Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 14:43:41 följande:

Jo, så kan det vara...men skulle man be en kille precisera VAD och VARFÖR han anser att det är sexigt med ett helt naket underliv på en vuxen kvinna- undrar vad det svaret skulle bli? Om killar som INTE gillar rakade underliv svarar "det blir för likt en liten flicka, en 6-åring" så kan man ju fundera på vad en kille som gillar rakade underliv skulle svara
    Min m2b gillar det för det är lent, och för att det ger "fri insikt" och "inget hår i maten"... Själv tycker jag det är skönt att han inte gillar hår eftersom jag själv vantrivs något fruktansvärt med det, känner mig varm, svettig och "påklädd" fast jag är naken... så... Hua för hår säger jag istället!
  • Panzerfaust

Alla killar är olika för det första och gillar olika saker.

Vissa gillar helrakat, andra lite mer sporadisk rakning en del är mer åt tarzanhållet, smaken är högst individuell. Personligen är jag mer lagd åt sporadisk rakning.

Det är märkligt att dra paralleller till pedofili som om hyskan skulle vara den enda skillnaden mellan en 6åring och en vuxen kvinna.

De flesta kvinnor gillar män som rakar sig i ansiktet varför MÅSTE vi raka fejjan i tid och otid?

Svar på tråden Brazilian wax!