• Goldi

Brazilian wax!

Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.

Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?

• Svar på tråden Brazilian wax!
  • soon and very soon

ska vaxa bort en del ja men inte allt. min man vill inte att allt ska bort heller då han känner attd et blir för likt vår 6åring.
    känns sååååå bra tycker jag. Man kan alltså göra en brasiliansk vaxning UTAN att ta allt.

• Nezza

Jag kände mig jättedum första gången, som ett barn precis som någon annan sa. Men när jag vande mig så trivs jag med det. har vaxat mig länge men aldrig tagit bort allt förut. har dock "brasse vaxat" mig i över ett år nu.

• lisen85

helrakat, nä tack. vill inte se ut som en 9 åring igen. lämnar alltid en lagom tuss så man kan se lite kvinnlig ut.

• Lady o Lufsen

soon and very soon skrev 2009-03-26 14:27:28 följande:

... min man vill inte att allt ska bort heller då han känner attd et blir för likt vår 6åring...
    Precis av det skälet blir jag så förundrad vad det är som killar tycker är sexigt med ett helt naket underliv på en vuxen kvinna!??
    Förstår inte riktigt...eller faktiskt inte alls
  • Luucie

Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 14:29:50 följande:

soon and very soon skrev 2009-03-26 14:27:28 följande:
    Precis av det skälet blir jag så förundrad vad det är som killar tycker är sexigt med ett helt naket underliv på en vuxen kvinna!??Förstår inte riktigt...eller faktiskt inte alls
    Jag håller med. Sa det till min sambo att han var lite peddo...då höll han på att svimma!
    Men vi har pratat om det efter och kommit fram till att det förmodligen beror lite på hur tjejer man tittat på när man växt upp sett ut...alltså han är lite yngre än mig och jag tror att detta med rakat är något som kryper ner i åldrarna och att det helt enkelt är vanligare i hans generation.

För honom är det dock viktigare att jag känner mig sexig än att jag ser ut som en flickunge mellan benen som tur är!

Men inget är ju rätt eller fel. Bara man trivs själv
  • Lady o Lufsen
    Luucie skrev 2009-03-26 14:38:36 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 14:29:50 följande:Jag håller med. Sa det till min sambo att han var lite peddo...då höll han på att svimma!Men vi har pratat om det efter och kommit fram till att det förmodligen beror lite på hur tjejer man tittat på när man växt upp sett ut...alltså han är lite yngre än mig och jag tror att detta med rakat är något som kryper ner i åldrarna och att det helt enkelt är vanligare i hans generation.För honom är det dock viktigare att jag känner mig sexig än att jag ser ut som en flickunge mellan benen som tur är!Men inget är ju rätt eller fel. Bara man trivs själv
    Jo, så kan det vara...men skulle man be en kille precisera VAD och VARFÖR han anser att det är sexigt med ett helt naket underliv på en vuxen kvinna- undrar vad det svaret skulle bli?

Om killar som INTE gillar rakade underliv svarar "det blir för likt en liten flicka, en 6-åring" så kan man ju fundera på vad en kille som gillar rakade underliv skulle svara
  • Panzerfaust

Tänk så oerhört märkligt det blir när kvinnor ska klura på vad män gillar...

• soon and very soon

fan vilken härlig tråd det här blev
    gillar att folk kan diskutera utan att det blir sandlåda. har oxå varit helrakad när jag var yngre men , nej inte min grej längre.
    känner mig faktiskt lite glad att mannen sa som han gjorde när vi diskuterade det hela. (stolt nästan)
    så en liten tofs är grymt snyggt kan vi ju bestämma nu
    funderar på vart jag ska hitta bh....

• Luucie
    Panzerfaust skrev 2009-03-26 14:46:15 följande:
    Hahaha kan du lysa lite på saken kanske?
  • Lady o Lufsen
    Panzerfaust skrev 2009-03-26 14:46:15 följande:
    Men vad bra att du är här nu då!!!!!

Då kan ju du upplysa oss kvinnor om hur det ligger till- ta tillfället i akt!
Svar på tråden Brazilian wax!