Brazilian wax!
Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.
Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?
Någon som tänkt vaxa där "nere" till bröllopet? min m2b vill att jag gör det, och har tänkt på det mycket men jag vet inte.
Någon som tänkt göra det eller gör det, gör det ont?
ska vaxa bort en del ja men inte allt. min man vill inte att allt ska bort heller då han känner attd et blir för likt vår 6åring.
känns sååååå bra tycker jag. Man kan alltså göra en brasiliansk vaxning UTAN att ta allt.
Jag kände mig jättedum första gången, som ett barn precis som någon annan sa. Men när jag vande mig så trivs jag med det. har vaxat mig länge men aldrig tagit bort allt förut. har dock "brasse vaxat" mig i över ett år nu.
helrakat, nä tack. vill inte se ut som en 9 åring igen. lämnar alltid en lagom tuss så man kan se lite kvinnlig ut.
soon and very soon skrev 2009-03-26 14:27:28 följande:
Lady o Lufsen skrev 2009-03-26 14:29:50 följande:
Tänk så oerhört märkligt det blir när kvinnor ska klura på vad män gillar...
fan vilken härlig tråd det här blev
gillar att folk kan diskutera utan att det blir sandlåda. har oxå varit helrakad när jag var yngre men , nej inte min grej längre.
känner mig faktiskt lite glad att mannen sa som han gjorde när vi diskuterade det hela. (stolt nästan)
så en liten tofs är grymt snyggt kan vi ju bestämma nu
funderar på vart jag ska hitta bh....