• AnnaMari

Så otroligt tragiskt!!!!!

Behøver bara skriva av mej lite... Mina vænner, ett par som var bjudna på brøllopet vårt har blivit mørdade. Hon var gravid i 5 månad. De køpte hus i november med en uthyrningslægenhet i kællaren. I januari sætter de in annons och får en person som flyttar in. Det de inte visste var att han precis kom från en tvångsinlæggelse på psyket...nr 3... Var på øvernattningsbesøk hos dem senast før två helger sedan och då skrøt de av hur "perfekt" leieboer de hade som var så trevlig och hjælpsam.

Natt till søndag smyger denne personen upp till mina vænners sovrum och knivmørdar dem...Ingen vet varfør...
    Fy FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Jag klarar inte få bort alla førfærliga bilder jag får i huvudet mitt... De var så lyckliga, det bara lyste lycka av dem och nu væntade de sitt førsta gemensamma barn... FY FAAAAAAAAAAAN!!!! DEtta sker inte folk man kænner! Punktum!

• Svar på tråden Så otroligt tragiskt!!!!!
  • bongen80

Finns väl inget bättre forum än här inne....här får du massor med stöd, även om det är "bara okända"

• Venus08

Åh, herregud vad otroligt tragiskt!
    Sänder dig mängder med kramar!

• passionsblomman

Beklaga inte det! Här finns massor av människor som bryr sig!
    Jag har tänkt på er hela dan!
    Klart du kan uppmärksamma dina vänner på något sätt! det ger bara djup åt er dag. Det är inte farligt att minnas och inte att gråta en skvätt heller. Jag är säker på att glädje kommer att vara den dominerande känslan på er bröllopsdag.

• Lady o Lufsen

FY FAAN......verkligen tragiskt i många, många avseenden!!!

Usch- skickar många kramar för styrka och massor av tankekraft till er och andra berörda!

:-{

• Luucie
    passionsblomman skrev 2009-03-25 21:25:13 följande:
    Klart du kan uppmärksamma dina vänner på något sätt! det ger bara djup åt er dag. Det är inte farligt att minnas och inte att gråta en skvätt heller. Jag är säker på att glädje kommer att vara den dominerande känslan på er bröllopsdag.
    Jag instämmer helhjärtat! Och beklagar av hela mitt hjärta

Plötsligt blev mina egna bekymmer ganska små...
  • Villemoa

Nej men vad säger du, herregud så fruktansvärt!! Beklagar sorgen och tänker på er i denna svåra stund. Styrkekramar!

• Hav och Sol

Jag hörde om det igår. Beklagar det djupt. Så oerhört tragiskt för alla inblandade parter.

• bongen80

*puffar* lite här så hålls den aktuell. Jag fick alla fall lite perspektiv på mitt eget liv o plötsligt kändes mina bekymmer såååå små. Kramar igen. O som många redan sagt. Klart ni ska hedra dem vid erat bröllop, inte ett öga kommer vara torrt, fint att kunna minnas en stund tillsammans med andra.

• LB5
    bongen80 skrev 2009-03-26 18:22:14 följande:
    *puffar* lite här så hålls den aktuell. Jag fick alla fall lite perspektiv på mitt eget liv o plötsligt kändes mina bekymmer såååå små. Kramar igen. O som många redan sagt. Klart ni ska hedra dem vid erat bröllop, inte ett öga kommer vara torrt, fint att kunna minnas en stund tillsammans med andra.
    Jag håller med, ofta när man läser en liknande rubrik på en tråd så betyder det att klänningen inte passar, eller att det blev rosa dekorationshjärtan istället för röda.

Jag beklagar verkligen sorgen, så otroligt sorgligt. Tänker på er och alla inblandade, och det är en bra idé att hedra dem vid ert bröllop. Kram!!!!!!!!!
  • Hammerman

Jag finner inga ord.

Ytterligare ett offer för den eminenta psykvården.

• SandyT

o herregud vad hemskt, beklagar verkligen sorgen =(. Helt galen värld lever vi i, att man blir mörkrädd

• Lemmy

Så hemskt, beklagar förlusten av dina vänner! Sänder styrkekramar!

• Meiia

Precis som alla andra skriver, Så fruktansvärt! Skickar en massa kramar!

• trebarnsmamma

Ja fy vad orättvist livet kan vara..........
    Känner med dig....
    Massor av kramar.....

Svar på tråden Så otroligt tragiskt!!!!!