• AnnaMari

Så otroligt tragiskt!!!!!

Behøver bara skriva av mej lite... Mina vænner, ett par som var bjudna på brøllopet vårt har blivit mørdade. Hon var gravid i 5 månad. De køpte hus i november med en uthyrningslægenhet i kællaren. I januari sætter de in annons och får en person som flyttar in. Det de inte visste var att han precis kom från en tvångsinlæggelse på psyket...nr 3... Var på øvernattningsbesøk hos dem senast før två helger sedan och då skrøt de av hur "perfekt" leieboer de hade som var så trevlig och hjælpsam.

Natt till søndag smyger denne personen upp till mina vænners sovrum och knivmørdar dem...Ingen vet varfør...
    Fy FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Jag klarar inte få bort alla førfærliga bilder jag får i huvudet mitt... De var så lyckliga, det bara lyste lycka av dem och nu væntade de sitt førsta gemensamma barn... FY FAAAAAAAAAAAN!!!! DEtta sker inte folk man kænner! Punktum!

• Svar på tråden Så otroligt tragiskt!!!!!
  • Tooticki

Jag beklagar verkligen! Hoppas på att personen i fråga får den vård h*n behöver snarast och att ni kan gå vidare trots det fruktansvärda som hänt!

Tänker på er!

• Aleta

Så fruktansvärt och hemskt och onödigt!
    Jag beklagar verkligen sorgen.
    En stor kram, det behöver ni verkligen nu.

• Chrisse och Jonas

Fyy vad hemskt.. sånt går inte att fatta.. beklagar sorgen..
    Stor kram

• 090208

Overkligt!!

Och jag tror nog att man i den situationen vill veta varfor. Man kan ju inte bara ga och doda nan...
    Det hade nog jag tyckt varit jattejobbigt, att undra.

Skickar en varm trost-kram till dig. Och till deras familjer!! Stackars deras foraldrar som skulle bli mor -och farforaldrar. Dom var ju faktiskt 3 som blev mordade. Stackars familjen...

• Boomtown

Skickar en stor kram. Fruktansvärt! Ucsh

• Robina67

Beklagar verkligen den stora sorgen - så svårt att ta in något så onödigt hemskt!!! KRAMAR

• paulaner

Så tragiskt, det finns inga ord. Jag skickar en tröstande kram och hoppas att ni tar er vidare på ett bra sätt trots detta... ojoj.

• Red Scarlet

Men herregud... beklagar..så fruktansvärt....finner inga ord..

Svar på tråden Så otroligt tragiskt!!!!!