• AnnaMari

Så otroligt tragiskt!!!!!

Behøver bara skriva av mej lite... Mina vænner, ett par som var bjudna på brøllopet vårt har blivit mørdade. Hon var gravid i 5 månad. De køpte hus i november med en uthyrningslægenhet i kællaren. I januari sætter de in annons och får en person som flyttar in. Det de inte visste var att han precis kom från en tvångsinlæggelse på psyket...nr 3... Var på øvernattningsbesøk hos dem senast før två helger sedan och då skrøt de av hur "perfekt" leieboer de hade som var så trevlig och hjælpsam.

Natt till søndag smyger denne personen upp till mina vænners sovrum och knivmørdar dem...Ingen vet varfør...
    Fy FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Jag klarar inte få bort alla førfærliga bilder jag får i huvudet mitt... De var så lyckliga, det bara lyste lycka av dem och nu væntade de sitt førsta gemensamma barn... FY FAAAAAAAAAAAN!!!! DEtta sker inte folk man kænner! Punktum!

• Svar på tråden Så otroligt tragiskt!!!!!
  • igglybuff

Nej men sluta, så fruktansvärt. Hemskt. Jag blir helt stum. Kan inte annat än att beklaga sorgen och skicka en styrkekram till er. Så onödigt. Man undrar varför såna här saker händer. Det får dom ju bara inte göra.....

• breakdance

Fruktansvärt verkligen... man tror inte att det är sant! Stora kramar från mig...

• LillEm

Finner inga ord.
    Mina tankar finns hos er och deras anhöriga.

• therese182

WTF, shit låter som taget ur ett avsnitt CSI eller nått!
    Vet inte vad jag ska skriva.
    Jag beklagar den fruktansvärda sorgen!

Massor av kramar!

• Troll1

Beklagar den fruktansvärda förlusten! Att hon dessutom var gravid gör ju att det var ännu ett offer. Så fruktansvärt hemskt!

Hur går det med bröllopet?

• Sååå lurade

Det är så overkligt när sånt här händer. Har nåt liknande ganksa färsk i minnet själv. Min e vän till, hennes lillasyster mig var på väg hem från samma tjejmiddag som den 16åriga tjejen som blev nedsucken på öppen gata i södertälje förra året. också så himla onödigt...

Förstår att detta kommer att kännas på er bröllopsdag och många andra dagar. Ni får tänka på dem och bevara dem i era hjärtan.

Ta hand om varandra.

• MulleNuh

??

breakdance skrev 2009-03-25 18:10:50 följande:
    Fruktansvärt verkligen... man tror inte att det är sant! Stora kramar från mig...
  • MulleNuh

Nej men förlåt breakdance. Jag läste helt fel!

MulleNuh skrev 2009-03-25 19:32:56 följande:
    ??
  • bongen80

Nej men sånt här får inte hända. FY va hemskt! Skickar massor med kramar till alla som behöver det.

Det är för hemskt att ens våga ta in.

• AnnaMari

Tackar før alla hælsningar! Livet ær skit! Det var någon som frågade hur det gick med brøllopet, just nu står det vææældigt stilla. Vi kommer att gifta oss som planerat men funderar på om man kan ha något slags minnesord i festhæftet? Eller tar det kål på feststæmningen? Uff, måste næstan nypa mej i armen før att kunna førstå att detta ær verkligheten. Beklagar att jag skriver om så trista grejjer på en internetsida som handlar om lycka och glædje.

Svar på tråden Så otroligt tragiskt!!!!!