• Rahel
    Äldre 16 Mar 00:03
    23369 visningar
    36 svar
    36
    23369

    Förstora bröst utan operation?

    Hej,

    Jag undrar om det finns andra alternativ till att förstora brösten, förutom att operera sig? Läste om någon växt som finns i tablettform och som gör att brösten växer... Har någon hört något om det eller vet om alternativa "medel"?

    ska snart gifta mig, och jag är inte helt nöjd med mina. Vill förstora dem lite, men inte operera mig....

    Någon?

  • Svar på tråden Förstora bröst utan operation?
  • Jasmin­aa
    Äldre 17 Mar 13:45
    #21

    Rahel: ja du kan bli gravid då blir dom större men dom blir mindre igen sen efter lite hängiga med, du kan gå upp i vikt då blir dom större fast du med då och då ser dom ju fortfarande små ut när du jämför med kroppen. Jag har opererat brösten är bara 18 år. opererades 17 april och är nöjd. Jag tycker inte det va dyrt 32000kr, och jag tycker inte att jag gjort fel. Min kille tyckte att mina bröst var fina förr men jag märker att han börjat ta på mina bröst mer! förut ville han knapp röra dom han glömde bort dom, Vi har haft sex flera gånger när jag haft tröjan på. jag kände mej så ledsen då jag hade inget att visa :(

    men nu har jag det och det känns inte som plast bröst. Men det tar tid innan dom blir fina nu har det gått en månad sen oeprationen och dom blir finare för varje dag. Jag tror jag fått C kupa men svårt att säga nu för dom förändras mycket. Men silikon bröst är inte bara stora slitz tuttar utan kirurgerna vill för det mesta göra så att dom känns och ser så naturliga ut som möjligt

  • Äldre 17 Mar 15:31
    #22

    Passionblomma & Aleta jag har hela 4 år kvar till 40 men håller med!!! :) :)

  • shakyn­ose
    Äldre 17 Mar 15:46
    #23

    Oavsett vad det är man vill förändra så ska man vara säker på att det är något man gör för sig själv! Man måste veta att det är något man gör för att vara den bästa versionen av sig själv, oavsett om det är att operera sig eller gå en kurs eller ta ett nytt jobb.

    Jag har opererat brösten och min kille är precis lika galen i dem nu som han var innan. Det spelar nog väldigt liten roll för omvärlden, men det var en stor skillnad för mig.

  • Rahel
    Äldre 17 Mar 23:44
    #24

    Jo du har rätt... Men viss vill man vara finast i sin mans ögon? Jag skulle nog itne kunna liga under skapellen och låta någon skära i mig! Men visst önskar man att de var rundare och finare... men å andra sidan,, som du eller någon anna sa: det hänger väl inte på brösten och om det gör: Då vet han var dörren står o han ka hitta ut själv... =)

    Haha bli med barn, även om det är en av de allra finaste gåvorna människan har fått, att få barn så är jag inte redo, ska gifta mig och vill vara gift ett tag innan jag får barn... Skrämm mig inte nu med att de ska bli ännu mindre /hängiga..


    passionsblomman skrev 2009-03-17 00:40:21 följande:
    Jo det är klart att det är det so är det viktiga.och då är frågan: varför fattar de flesta av oss inte att vi har all anledning att känna oss just det då? Jag tror riktigt riktigt på allvar, att vi borde lägga mycket mer energi på att utvecklas i vårt sinne och tänka goda tankar om oss själv aoch andra och ändra den helt sjuka dömande kroppsuppfattning vi ofta har. Tänk vad vi är beredda att betala för att ändras! Jag satsar hellre på att lägga krutet på att utvecklas mer inombords, så jag lär mig älska mig själv som jag är och så vara rädd om den kropp jag fått, så den ska fungera länge!Observera att jag också hackar på mig själv...men jag vill inte luras vare sig till mirakelmetoder eller operationsbord. Vem fasen bryr sig om mina tuttar i det stora hela? Jo, min sambo gillar dem föralldel, men hur stor del av vårt förhållande är det då?Jag är säker på att dina bröst är välskapt och FINA! Var glad för dem!
  • Äldre 17 Mar 23:57
    #25

    Ja jag har rätt1 För jag tycker vi hackar och rackar ner på oss själva alldeles för mycket i det här samhället vad gäller vår kropp.
    Sedan förstår jag såklart att man drömmer om ditten och datte-ofta råkar det av någon obegriplig anledning vara det motsatta mot det man har...

    Jag kan uppmuntra med att som av en händelse fick jag -som både varit gravid OCH ammat URLÄNGE, och dessutom snart passerat 40, värsta fina komplimangen för just brösten igårkväll! Helt apropå ingenting! och de är alldeles vanliga som de blir, jag kunde också gå och fundera på hur snygga de var en gång, men det vägrar jag.

    Däremot vill jag komma i bättre form, för nu mår min kropp inte bra för jag rör mig för lite och det syns på både kläder och våg, så för att främja ett långt liv måste ja iallafall se till att viktökningen slutar-och gissa om tuttarna blir mindre och hängigare då? jo det är de.Men jag kommer att MÅ bättre...


    Rahel skrev 2009-03-17 23:44:13 följande:
    Jo du har rätt... Men viss vill man vara finast i sin mans ögon? Jag skulle nog itne kunna liga under skapellen och låta någon skära i mig! Men visst önskar man att de var rundare och finare... men å andra sidan,, som du eller någon anna sa: det hänger väl inte på brösten och om det gör: Då vet han var dörren står o han ka hitta ut själv... =)Haha bli med barn, även om det är en av de allra finaste gåvorna människan har fått, att få barn så är jag inte redo, ska gifta mig och vill vara gift ett tag innan jag får barn... Skrämm mig inte nu med att de ska bli ännu mindre /hängiga..
  • Aleta
    Äldre 18 Mar 09:43
    #26

    ... hängiga och snygga!
    Något att vara stolt över för både dig och din man, de har ju hjälpt till att ge liv åt era barn.


    Rahel skrev 2009-03-17 23:44:13 följande:
    Skrämm mig inte nu med att de ska bli ännu mindre /hängiga..
  • didis
    Äldre 18 Mar 09:59
    #27

    Mina snygga, uppnosiga bröst lever kvar - på min tonårsdotter. Och hon får gärna njuta av dem några år!

    Och blir jag sugen på att se hur min kropp en gång såg ut i sin ungdoms fägring är det bara att titta på henne. Men skulle jag vilja se ut så idag? Tveksamt. Inte minst för att det skulle kräva en stor uppoffring (mycket träning, mindre mängd god mat och mindre vin till helgen)!

    De flesta män vill nog hellre ha en kvinna som lever gott än en kvinna som försakar allt livets goda för att bli snygg(are).

    Om vi kvinnor hade ägnat mindre tid åt vårt utseende och lagt den tiden på att förändra samhället hade vi levt i ett matriarkat idag! Fortfarande finns en föreställning om att en "riktig kvinna" ser ut och beter sig på ett visst sätt, ett sätt som inte hotar alfahannarna...

  • Aleta
    Äldre 18 Mar 10:07
    #28

    Bra skrivet didis!

    Jag tillägger att vi skulle ha det bättre i sängen också om vi tyckte att vi hade helt ljuvliga kroppar hur de än ser ut, precis som männen faktiskt tycker (om de är något att ha).

  • didis
    Äldre 18 Mar 10:14
    #29

    VÅRA preferenser ändras ju också!

    Numer tycker jag det kan vara småsexigt med liten magen och begynnande flint, det tyckte jag INTE när jag var ung (yngre)!!

    På samma sätt tycker förståss de flesta män att lite smålessna bröst och muffins är helt ok. Speciellt när de sitter på någon de älskar.


    Aleta skrev 2009-03-18 10:07:08 följande:
    Bra skrivet didis!Jag tillägger att vi skulle ha det bättre i sängen också om vi tyckte att vi hade helt ljuvliga kroppar hur de än ser ut, precis som männen faktiskt tycker (om de är något att ha).
  • Äldre 18 Mar 16:43
    #30

    Heeeja, Didis!!! Som vanligt! ;)

  • didis
    Äldre 18 Mar 16:46
    #31
    tackar!!
    novia72 skrev 2009-03-18 16:43:35 följande:
    Heeeja, Didis!!! Som vanligt! ;)
  • Rhjärt­aJ
    Äldre 19 Mar 07:14
    #32

    lär dig älska de bröst du har fått istället! Jag har små och tycker de är kanon!

  • MulleN­uh
    Äldre 19 Mar 07:20
    #33

    Det finns faktiskt nåt nytt man sprutar in i boobsen. Man kan inte gå så stort som med op men man kan lägga in upp till 180 ml.

    Håller ju dock med de andra här i tråden om att man ska vara nöjd med sig själv!!

  • agbe
    Äldre 19 Mar 07:26
    #34

    Finns ju också att köpa massor med olika inlägg till BH:n som förstorar tillfälligt inför t ex bröllopet. Jag har köpt silikon-inlägg som jag ska ha för att förstora 1 storlek inför bröllopet. Finns t ex att köpa på Lindex för 179 kr.

  • cozmet­ique
    Äldre 6 May 18:15
    #35

    Man kan förstora med macrylane men det är nästan på lika dyrt som kirurgi. Annars finns det bara 2 sätt att förstora på naturlig väg...graviditet och viktuppgång.

  • Äldre 13 Mar 05:16
    #36

    breastfast.se/
    kolla den sidan den ska vara väldigt bra antar att de är dom pilrerna du menar 

Svar på tråden Förstora bröst utan operation?