• SochK

Ballerinaskor?

Någon mer som ska ha ballerinaskor till brudklänningen? Jag är lång så det räcker, och använder aldrig klack normalt sett. Är det fult med en finare modell av ballerinaskor då? Jag känner mig ju garanterat mer bekväm i skor utan klack.

• Svar på tråden Ballerinaskor?
  • Tillsommaren

Ska åxå försöka hitta det. klänningen räcker inte till klack för den är lite kortare bak än fram ..

• Bauti

Med facit i hand (bröllopet var 2007) så är jag riktigt glad över att jag hade ballerinaskor. Slapp att ha ont i fötterna.

• Vita kallor

Skulle första ha ett par lite högre klackade skor från Pernillas brudbutik men när de kom kunde jag inte ha dem och det var egentligen tur för jag hade lite ångest över hur det skulle bli med dem då jag är lite längre än min blivande man, så nu ska jag ha ett par ballerina istället och det känns bra.

• Red Scarlet

Idag köpte jag ballerinaskor till bröllopet! Pudderosa från Skopunkten. Brukar inte handla där för ibland har de lite tvivelaktig kvalitet men de här skorna var jättesöta, sköna och kostade bara 199:-. Och de ska väl ta mig sjutton hålla en dag iaf. Så det var värt det :)

• Nezza

Klart du kan ha bellerinaskor! Har aldrig riktigt förstått varför man ska ha klackar under klänningen, det är ju ändå ingen som ser dom? man får snygga ben i klackar men det ser ju ingen heller?

Jag har ett par jättefina ballerina ifrån Asien

• Hemlig2009

Man får även snyggare hållning med lite klack, så det är inte bara benen.

Men jag tycker man ska ha det man är bekväm i. Jag har valt normal klack, men det finns så många snygga skor bara det att det är skyhöga klackar! Så himla synd...

Nezza skrev 2009-03-25 11:40:07 följande:
    Klart du kan ha bellerinaskor! Har aldrig riktigt förstått varför man ska ha klackar under klänningen, det är ju ändå ingen som ser dom? man får snygga ben i klackar men det ser ju ingen heller?Jag har ett par jättefina ballerina ifrån Asien
  • Nezza
    Hemlig2009 skrev 2009-04-07 16:05:30 följande:
    Man får även snyggare hållning med lite klack, så det är inte bara benen. Men jag tycker man ska ha det man är bekväm i. Jag har valt normal klack, men det finns så många snygga skor bara det att det är skyhöga klackar! Så himla synd...
    Min hållning är det inget fel på :) jag ska vara ute på en gräsmatta rätt länge, skulle bara fastna hehe
  • Tindragull

Ska jag med ha och mina fötter kommer älska mig!

skille skrev 2009-03-04 08:11:01 följande:
    Jeg skal ha crocks balerina skor..
  • kärleken är evig

ska oxå ha ballerina skor, vill inte bli längre än min blivande som inte är så lång..och sen är jag superkass att gå i höga klackar..

Svar på tråden Ballerinaskor?