• SochK

Ballerinaskor?

Någon mer som ska ha ballerinaskor till brudklänningen? Jag är lång så det räcker, och använder aldrig klack normalt sett. Är det fult med en finare modell av ballerinaskor då? Jag känner mig ju garanterat mer bekväm i skor utan klack.

• Svar på tråden Ballerinaskor?
  • Red Scarlet

Jag tänker ha ballerina, jag är tillräckligt lång och vill vara bekväm hela bröllopsdagen. Det finns en massa fina vårskor ute nu på scorett och andra butiker, bara att prova!

• Fenixx
    stich skrev 2009-02-17 00:34:24 följande:
    Jag ska oxå ha ballerina, bild finns i galleriet.Hela 39 kr fick jag betala för dom
    fick jag med betala, går att leva med.
  • makaron

Stich! Varifrån kommer dina skor? Heeelt underbara!

• Fru Indosaurie

barnavdelningen? Jag har gigantiska fötter

• lingon82

Ballerina för min del med. I guld. Köpte dem på halva priset. Kan det bli bättre? Jag är inte lång, tvärtom men vill absolut inte ha ont i fötterna denna underbara dag.

• lingon82
    gusdanima skrev 2009-03-04 07:06:24 följande:
    Jag ska oxå ha ballerina. Köpte ett par med klackar först, men insåg att jag är ovan och varför krångla till det just den dagen när man dessutom har en stor klänning att tänka på!?! =) Man kan ju dessutom hitta jätte fina skor utan klack!Bild finns i mitt galleri : www.brollopstorget.se/hem/gusdanima/galleri.p...Lycka till med letandet!
    Vilka vackra skor! Ville bara säga det.
  • burnisen
    ja med!!
    Fru Indosaurie skrev 2009-03-04 21:54:25 följande:
    barnavdelningen? Jag har gigantiska fötter
  • gusdanima
    lingon82 skrev 2009-03-06 19:59:34 följande:
    Vilka vackra skor! Ville bara säga det.
    Tack!
    Och de är faktiskt sköna också!
  • alisha

Jag har också tänkt att ha ballerinaskor, men letar fortfarande. Skulle gärna haft det fixat vid det här laget! Jag har ett par vita sen tidigare men de matchar inte riktigt min ivory klänning. Såg att de hade en del nya på dinsko nu, men de åkte lätt av...

Svar på tråden Ballerinaskor?