• SochK

Ballerinaskor?

Någon mer som ska ha ballerinaskor till brudklänningen? Jag är lång så det räcker, och använder aldrig klack normalt sett. Är det fult med en finare modell av ballerinaskor då? Jag känner mig ju garanterat mer bekväm i skor utan klack.

• Svar på tråden Ballerinaskor?
  • stich

Jag ska oxå ha ballerina, bild finns i galleriet.
    Hela 39 kr fick jag betala för dom

• lillamaa

Fru Indosaurie: över bilden så står det en text. sökte på den texten. kommer ihåg att jag fick prova någr5a gånger för de är så svårt att se vad det står i början. försökte se de nu men vet inte riktigt. kanske ser du bättre än mig? annars kan du prova söka lite i bloggen (www.blivandefrux.blogg.se), tror jag länkat till säljaren någonstans, men är inte helt säker :)

• Fru Indosaurie

typiskt. ser nu att det står eshoewarehouse, jag testade google men hemsidan verkar inte funka för mig

• lillamaa

Fru Indosaurie: prova leta på ebay efter en säljare med det namnet. därifrån jag köpt mina :)

• Saggezza

Jag har ett par sådana skor som lillamaa länkar till som jag skulle vilja sälja eftersom jag beställde fel storlek så jag har ett par övers... storlek 39 (motsvarande 39) är det på de par jag vill sälja så ngn som intresserad är det bara höra av sig!

• Corona

Saggezza, jag är intresserad av att köpa om du har kvar dem... har mailat dig (tror jag!), hoppas du får meddelandet

• Bauti

Jag hade ballerinaskor. Tog på dom efter vigseld. Det var en ren frjöd för fötterna.

• Fru Indosaurie
    lillamaa skrev 2009-02-16 19:52:12 följande:
    jag ska ha dessa skor, beställt från ebay :)blivandefrux.blogg.se/2008/june/dessa-vill-ja...
    alltså jag har sökt på google och hittat webbutiken men den funkar inte för mig.. hittar inget på ebay heller
    Hjälp!
  • gusdanima

Jag ska oxå ha ballerina. Köpte ett par med klackar först, men insåg att jag är ovan och varför krångla till det just den dagen när man dessutom har en stor klänning att tänka på!?! =) Man kan ju dessutom hitta jätte fina skor utan klack!
    Bild finns i mitt galleri : www.brollopstorget.se/hem/gusdanima/galleri.php
    Lycka till med letandet!

• skille

Jeg skal ha crocks balerina skor..

Svar på tråden Ballerinaskor?