• Alemonia

    Bröllop i Norrköping 2009

    Det borde finnas flera än vi som planerar bröllop i Norrköping detta år. Vore kul att utbyta tips och idéer.

  • Svar på tråden Bröllop i Norrköping 2009
  • Villemoa

    Ja, idag är det bara 4 dagar kvar Det är spännande, pirrigt och nervöst men det ska bli så HÄRLIGT!!!

  • Cltsp

    Villemoa, vad spännande att ni gifter er i helgen! Det var bra beräknat med vädret måste jag säga ;D

    Du får berätta om er stora dag efter helgen!

  • Pinnen80

    Hej tjejer!
    Här kommer en norrköpingsbrud till som ska gifta sig i år! Kul med en färsk norrköpingstråd att inspireras av!

    Vi har bokat Sörby Herrgård för både vigsel och fest den 7 augusti. Håller tummarna för att vi får lika fint väder som Villemoa hade i går (gifter oss utomhus!)

  • Cltsp

    Hej, kul med en till norrköpingsbrud!

    Hur långt har ni kommit i planeringen? Blir det ett stort bröllop?

  • Villemoa

    Ni kommer få en alldeles underbar vigsel och fest på Sörby!! Vi hade ju vår fest där och personalen är så professionella och duktiga! Maten var supergod så det kunde inte blivit bättre!

    Vi fick verkligen den bröllopsdagen vi hade hoppats på och mer därtill faktiskt. Allt förlöpte väl från början till slut, gästerna var verkligen glada och på festhumör. Vi höll på till 03.00. Idag är man väldigt trött men väldigt lycklig!

    Har lagt in några bilder i galleriet om ni är nyfikna


    Pinnen80 skrev 2009-04-26 13:42:48 följande:
    Hej tjejer!Här kommer en norrköpingsbrud till som ska gifta sig i år! Kul med en färsk norrköpingstråd att inspireras av!Vi har bokat Sörby Herrgård för både vigsel och fest den 7 augusti. Håller tummarna för att vi får lika fint väder som Villemoa hade i går (gifter oss utomhus!)
  • Blomsterbrud 2008
    Villemoa skrev 2009-04-27 13:46:00 följande:
    Ni kommer få en alldeles underbar vigsel och fest på Sörby!! Vi hade ju vår fest där och personalen är så professionella och duktiga! Maten var supergod så det kunde inte blivit bättre!Vi fick verkligen den bröllopsdagen vi hade hoppats på och mer därtill faktiskt. Allt förlöpte väl från början till slut, gästerna var verkligen glada och på festhumör. Vi höll på till 03.00. Idag är man väldigt trött men väldigt lycklig!Har lagt in några bilder i galleriet om ni är nyfikna
    GRATTIS! Ni var så fina!!! Berätta mer om er dag!
  • Villemoa

    Tack! Ja, vi är verkligen superlyckliga!!

    Jag berättar gärna mer om vår dag och det finns så mycket att berätta. Enklast är om ni frågar mig det ni vill veta


    Cltsp skrev 2009-04-27 20:44:13 följande:
    Vilka vackra bilder Villemoa! Ni ser verkligen lyckliga ut.
  • Pinnen80

    Grattis Villemoa!!! Va skönt att höra att ni blev nöjda med Sörby!

    Cltsp: Vi har väl kanske kommit halvvägs i planeringen. Vi kom in på bröllopsresan för ett par veckor sedan så det känns som om allt planerande handlat om den senaste tiden. Känns dock som om det börjar bli hör tid att ägna sig åt själva bröllopsdagen oxå! Vi räknar med att bli ca 55 personer på festen...

  • Villemoa

    Ja, Sörby är helt toppen verkligen!!


    Pinnen80 skrev 2009-04-29 17:52:23 följande:
    Grattis Villemoa!!! Va skönt att höra att ni blev nöjda med Sörby!Cltsp: Vi har väl kanske kommit halvvägs i planeringen. Vi kom in på bröllopsresan för ett par veckor sedan så det känns som om allt planerande handlat om den senaste tiden. Känns dock som om det börjar bli hör tid att ägna sig åt själva bröllopsdagen oxå! Vi räknar med att bli ca 55 personer på festen...
  • Vanityfair

    Jag gifter mig den 6/6, visserligen strax utanför Söderköping men jag kommer ifrån Norrköping! Räknas det? :)

  • Cltsp

    Vanityfair, kul vi gifter oss samma dag!! Inte långt kvar nu :)

  • Vanityfair
    Cltsp skrev 2009-05-01 11:53:52 följande:
    Vanityfair, kul vi gifter oss samma dag!! Inte långt kvar nu :)
    Jaså!! Vad bor du och gifter du dig då? Det står säkert i tråden men nu hinner jag inte kolla! Vi kanske skulle synka vår planering? :)

    www.houseandwedding.blogspot.com/
Svar på tråden Bröllop i Norrköping 2009