• Undertecknad

Fotograf Linköping

Finns det någon som kan rekommendera en bra fotograf i Linköping? Får vara amatör; vi har inga skyhöga krav (förutom att bilderna måste bli grymt snygga).

• Svar på tråden Fotograf Linköping
  • DCL

Blev nyfiken och kikade in på david z jag med... tyckte det var jättefina bilder! Får man fråga vad han kostar? Någon som vet?

• Undertecknad

Vi hade David Z i helgen och fick jättefina kort. De är under bearbetning. Vill inte gärna lägga upp hans priser såhär, men maila honom! Han ligger nånstans i mitten vad gäller pris, som beror lite på hur lång fotograferingen är, etc.

DCL skrev 2009-01-09 11:37:10 följande:
    Blev nyfiken och kikade in på david z jag med... tyckte det var jättefina bilder! Får man fråga vad han kostar? Någon som vet?
  • Undertecknad

Dessutom får man korten man köpt på CD hos David, vilket jag inte tror man får hos Falk. Högupplösta, så att man kan göra egna efterbeställningar.

Undertecknad skrev 2009-01-09 19:19:48 följande:
    Vi hade David Z i helgen och fick jättefina kort. De är under bearbetning. Vill inte gärna lägga upp hans priser såhär, men maila honom! Han ligger nånstans i mitten vad gäller pris, som beror lite på hur lång fotograferingen är, etc.
  • lolca
    Sagodröm skrev 2008-12-20 18:14:30 följande:
    Kollade in zproduktions hemsida... bilderna imponerade inte på mig. Jag tycker att det saknas känsla över dem. Uppställt och okänsligt. men smaken är ju som baken. (c, Hoppas de som har valt honom är nöjda. Det är väl det viktigaste. Själv vill jag ha det där lilla extra. (c;
    Tur som sagt att smaken är som baken! =) Jag gillar också hans bilder, men en vän till mig fick ett otrevligt bemötande av honom och det kändes inte professionellt. Men ni som har haft honom och är nöjda med det ni fick, det är jättebra! Som sagt, han tar otroligt vackra bilder!
  • lojnis79

Måste bara tipsa om en alldeles underbar fotograf som tar superbra bilder, Camilla Johansson hemsida www.camjo.se. Hon har tagit våra familjefoton, dom bästa jag sett, känner mig jättenöjd. Självklart har vi bokat henne till bröllopet. I prisklass ligger hon mitt emellan tror jag.

• Saxiquine

Jag vill tipsa om Lars Segerström.
    googla hans namn så komemr du in på hans fotosida och kan se prover.

Fantastisk på att sätta ljus så bilderna bli fina.

• Undertecknad

Mmm... smaken är ju som baken. Finns några fotografer listade här som jag inte tycker tar så fina kort. Men jag ser ingen anledning att skiva vilka.
    Alla har väl sina dagar, antar jag. Vad gäller David så upplevde vi att han var väldigt flexibel att anpassa sig efter våra behov och önskemål, och vi fick otroligt fina kort, trots -8, blåst och skymmande ljus. Brrr... var övertygad om att jag skulle få urinvägsinfektion, blåskatarr, förfrusna kroppsdelar, etc, men vi klarade oss utan något av det ovanstående, och det var värt mödan.

lolca skrev 2009-01-13 18:32:16 följande:
    Tur som sagt att smaken är som baken! =) Jag gillar också hans bilder, men en vän till mig fick ett otrevligt bemötande av honom och det kändes inte professionellt. Men ni som har haft honom och är nöjda med det ni fick, det är jättebra! Som sagt, han tar otroligt vackra bilder!
  • Mrs D to be

jag har jobbat med j falk och anårdnat skolfotografering med honnom i tre år på gymnasiet har är jätte bra men ganska dyr dock tror jag, men han kan sin sak!!

• Sagodröm

ååhh jag är så otroligt nyfiken på hur dina bilder blev. Kan du inte lägga ut några..är fortfarande inte övertygad men du kanske kan "omvända" mig.(c;

Får iaf gratulera dig till giftmålet! kram

Undertecknad skrev 2009-01-23 21:42:22 följande:
    Mmm... smaken är ju som baken. Finns några fotografer listade här som jag inte tycker tar så fina kort. Men jag ser ingen anledning att skiva vilka. Alla har väl sina dagar, antar jag. Vad gäller David så upplevde vi att han var väldigt flexibel att anpassa sig efter våra behov och önskemål, och vi fick otroligt fina kort, trots -8, blåst och skymmande ljus. Brrr... var övertygad om att jag skulle få urinvägsinfektion, blåskatarr, förfrusna kroppsdelar, etc, men vi klarade oss utan något av det ovanstående, och det var värt mödan.
  • Undertecknad

Tack!

Jag har lagt upp några av bilderna i mitt galleri.

Sagodröm skrev 2009-01-26 23:40:01 följande:
    ååhh jag är så otroligt nyfiken på hur dina bilder blev. Kan du inte lägga ut några..är fortfarande inte övertygad men du kanske kan "omvända" mig.(c;Får iaf gratulera dig till giftmålet! kram
  • Undertecknad

Här finns vi med på bild: blogg.brollopsteamet.se/

Sagodröm skrev 2009-01-26 23:40:01 följande:
    ååhh jag är så otroligt nyfiken på hur dina bilder blev. Kan du inte lägga ut några..är fortfarande inte övertygad men du kanske kan "omvända" mig.(c;Får iaf gratulera dig till giftmålet! kram
  • AnnBo

Måste också rekommendera Camilla Johansson, är en aningen partisk dock då jag känt henne hela livet typ eftersom hon är en av mina bästa vänners storassyter men hon är så grymt duktig!

Skulle haft henne själv men hon var redan bokad vår dag:(

Svar på tråden Fotograf Linköping