• Undertecknad

Fotograf Linköping

Finns det någon som kan rekommendera en bra fotograf i Linköping? Får vara amatör; vi har inga skyhöga krav (förutom att bilderna måste bli grymt snygga).

• Svar på tråden Fotograf Linköping
  • Wiggy

Är också intresserad av info om detta i just Linköpingstrakten!

• Undertecknad

Vill tillägga att vi inte är intresserade av JFalk eller Kihlman. Helt enkelt för att vi inte vill lägga så mycket pengar.

• Julia78

Det finns en kvinnlig fotograf i Mjölby som är JÄTTE duktig.
    Kan bara inte komma på just nu vad hon heter...
    Hon kan heta Maria??

• Undertecknad

Tack. Har du någon erfarenhet av henne?

Julia78 skrev 2008-12-11 09:44:02 följande:
    Jag kom på det!Hon heter Malin Wahlin www.makeit4u.se
  • Julia78

Inte personligen men vänner till vänner har anlitat henne å hon gjorde jättefina bilder.
    Mycket nytänkande å annorlunda bilder.

• Tellalin

Jag vill rekommendera David Zandén.
    Han är mycket skicklig, och har fotograferat på flera bröllop.
    Han har sin portfolio på nätet:
    www.zproduktion.se
    Om jag bodde kvar i Lkpg skulle jag och min m2b utan tvekan anlita både honom och hans fru (som är florist) för bröllopet.
    Han är trevlig, lyhörd, skicklig i flera miljöer, färg och svartvitt. Fotar även hur en del perspektiv som man kanske inte alltid tänker på. Detaljerna är viktiga.
    Kan varmt rekommendera honom!

• Undertecknad

Ja, har tänkt på att anlita honom. Vet dock inte om budgeten klarar det..

Tellalin skrev 2008-12-11 18:13:38 följande:
    Jag vill rekommendera David Zandén.Han är mycket skicklig, och har fotograferat på flera bröllop.Han har sin portfolio på nätet:www.zproduktion.seOm jag bodde kvar i Lkpg skulle jag och min m2b utan tvekan anlita både honom och hans fru (som är florist) för bröllopet.Han är trevlig, lyhörd, skicklig i flera miljöer, färg och svartvitt. Fotar även hur en del perspektiv som man kanske inte alltid tänker på. Detaljerna är viktiga.Kan varmt rekommendera honom!
  • lillP

Vi gifter oss i Vadstena och har anlitat Fotografica från Nrkpg. Kan återkomma efter 27/12 om vi blev nöjda

• Undertecknad

Är du nervös?
    lillP skrev 2008-12-11 18:29:58 följande:
    Vi gifter oss i Vadstena och har anlitat Fotografica från Nrkpg. Kan återkomma efter 27/12 om vi blev nöjda
Svar på tråden Fotograf Linköping