Fotograf Linköping
Finns det någon som kan rekommendera en bra fotograf i Linköping? Får vara amatör; vi har inga skyhöga krav (förutom att bilderna måste bli grymt snygga).
Finns det någon som kan rekommendera en bra fotograf i Linköping? Får vara amatör; vi har inga skyhöga krav (förutom att bilderna måste bli grymt snygga).
Då vet du iaf att han finns ![]()
Japp! ![]()
Fotografica är bra, men jäkligt dyra tycker jag.
Vi ska ha en bekant till oss som ska fotografera. Han fotade kompisar till oss som gifte sig för två år sedan och vi tyckte att hans bilder var kalasbra. Nu bor han i Stockholm iofs, men kommer ner till Linköping när vi ska gifta oss. Hyfsad i pris dessutom
Vem är det?
Näee, faktiskt inte. Men det har väl inte gått in än ![]()
Vad kul att höra att du tycker de är bra.
Att de är dyra kan jag nog inte hålla med om. Vi har iofs inte köpt ngt paket utan betalar de timmar de är med och bestämmer oss för album etc senare. Betalar bara 500kr/h ink moms för båda två! Tycker inte det är dyrt, men är kanske skadad av Sthlms-priserna ![]()
Kollade in zproduktions hemsida... bilderna imponerade inte på mig. Jag tycker att det saknas känsla över dem. Uppställt och okänsligt. men smaken är ju som baken. (c, Hoppas de som har valt honom är nöjda. Det är väl det viktigaste. Själv vill jag ha det där lilla extra. (c;
Jag tycker att David Z är en av de bästa. Älskar hans bilder.
Tack alla för alla tips. Har bokat nu. Det blir David Zandén.
JFalk...
...är grymt duktig och jättetrevlig, tyvärr blir han för dyr om bröllopet inte är i Linköping eftersom han ofta fotar fler bröllop/dag under högsäsång, så vi kunde inte ha honom, men annars hade det varit ett klockrent val. Kolla bara in hemsidan!! Lycka till!
www.jfalk.se