Det är klart, jag själv, eller jag och M tänker just så. Därför ska vi ha bröllopet 2010 som tidigast, vi vill ha det fint, inte lyxigt men så att vi båda känner att wow, den här dagen blev precis som vi tänkt oss!
Jag hakade upp mig på din livförsäkringskommentar. Sånt där kan såra otroligt mycket, även om du bara är en främling på internet så är gör såna kommentarer ont.
TS har blivit utsatt i den här tråden anser jag. Hon ber om råd och får hela sitt förhållande ifrågasatt av totala främlingar. Vi är vuxna människor och inte barn som inte vet bättre än att vara elak...
Men jag förstår din syn på saken och själv kan jag tycka att just jag hade väntat ifall föräldrarna sagt nej till att stödja bröllopet. Men det är förtåss upp till var och än, och man kan aldrig fullt ut förstå och sätta sig in i en annans situation
Brudens mamma skrev 2008-12-12 22:51:43 följande:
Jag är absolut inte snorkig. När jag gifte mig för över 20 år sedan fick jag inte själv välja vilken klänning jag ville ha. SVärmor tyckte till och gubben höll med. Än i dag kan det reta mig till förbannelse trots vi varit skilda i många år.Vad jag menar är: Varför nöja sig med mindre än vad man vill ha?? Bröllopsdagen ska vara en av dom bästa i ens liv som man ska tänka tillbaka till och njuta av....Varför ska då några sketna pengar avgöra att man tvunget ska gifta sig NU?Vem vill sitta om 5 år och undra varför man inte hade en fest? Varför man inte har några bilder mer än från fotografen på en bästa dag?? JO för att man snålade!!!!