• MilosMamma

    Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!

    Själv letar jag efter en stenhård PT (Personlig Tränare) men dom var svåra att hitta, snygg bör han ju vara med så motivationen blir den bästa ;)

    Så då blir det att köra på egen hand, Jag tänkte dra igång med GI igen, körde det 2 veckor för ett tag sen o tappa 6 kilo.

    Nu ska jag ner helst 25 kilo tills Augusti nästa år då vi gifter oss och jag ligger på min Matchvikt igen.

    Är dert Några fler där ute som har bestämt sej att nu jävlar annama ska vi ner till bröllopet nästa år.
    Vi kan ju dela med oss av recept om man kör samma..

  • Svar på tråden Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2008-10-22 20:40:09 följande:
    Tack SaraPayam Känns bra att jag är på G nu.
    Varsågod :)
  • SaraPayam

    Hur går det för er tjejer?
    Själv ska jag börja träna idag igen efter både bihåleinflammation & öroninflammation :) Hörde att oriflame hade kommit ut med någon dryck som ska hjälpa till att gå ner i vikt, nån som vet vad det är & vad det kostar?

  • MilosMamma

    Oriflame? Jaså fränt, de måste jag me få veta om de funkar =)

    Här går de sådär, denna vecka kommer gå jättebra då sambon är borta, men så fort han kommer hem ska det lyxas till.

  • MilosMamma

    Åh var på bröllopsmässa igår och hitta jordens godaste tryffel =) Yej vi ska ha 1 sån var o organza påsarna till gästerna för organza påsarna ska fungera som bordplaceringskorts hållare =D

  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2008-10-27 13:01:43 följande:
    Oriflame? Jaså fränt, de måste jag me få veta om de funkar =)Här går de sådär, denna vecka kommer gå jättebra då sambon är borta, men så fort han kommer hem ska det lyxas till.
    [/citat]
    MilosMamma skrev 2008-10-27 13:02:37 följande:
    [citat]
    Åh var på bröllopsmässa igår och hitta jordens godaste tryffel =) Yej vi ska ha 1 sån var o organza påsarna till gästerna för organza påsarna ska fungera som bordplaceringskorts hållare =D
    Ja men visst låter det häftigt att dom har börjat med något sån, men sen vet jag ju inte hur pass bra det är.
    Hahaha ja men visst är det lättare att vara duktig att inte äta en massa gott när m2b inte är hemma. Sen är det klart att man ska unna sig lite när de kommer hem ;)

    Åååå vad kul. Berätta fanns det något annat kul? Mums tryffel är ju sååå gott mums :)
  • fröken sjunfors

    I lördags var jag och väninna ute och gick i en och en halv timme, kändes såå härligt! Imorgon ska jag faktiskt iväg och träna, ska spinna. Försöka sätta igång igen

  • SaraPayam

    fröken sjunfors skrev 2008-10-27 19:51:29 följande:


    I lördags var jag och väninna ute och gick i en och en halv timme, kändes såå härligt! Imorgon ska jag faktiskt iväg och träna, ska spinna. Försöka sätta igång igen
    Heja heja, vad duktig du är :)
  • This Is Me Now

    Vart var mässan?


    MilosMamma skrev 2008-10-27 13:02:37 följande:
    Åh var på bröllopsmässa igår och hitta jordens godaste tryffel =) Yej vi ska ha 1 sån var o organza påsarna till gästerna för organza påsarna ska fungera som bordplaceringskorts hållare =D
  • Quicksand

    Hej...

    Jag börjar min kamp mot vikten på Lördag....
    Många tycker säkert att jag e knäpp som börjar på en Lördag, men jag känner att jag vill börja dagen med en riktigt lång promenad på morgonen innan frukost, och det kan jag tyvärr inte göra på vardagarna
    Kul med en tråd.... jag ska ner 25 kg....
    Det värsta är att jag har verkligen noll motivation just nu, men jag MÅSTE!!!! Jag får tvinga mig själv....

  • SaraPayam
    Quicksand skrev 2008-11-11 22:29:40 följande:
    Hej...Jag börjar min kamp mot vikten på Lördag.... Många tycker säkert att jag e knäpp som börjar på en Lördag, men jag känner att jag vill börja dagen med en riktigt lång promenad på morgonen innan frukost, och det kan jag tyvärr inte göra på vardagarna Kul med en tråd.... jag ska ner 25 kg.... Det värsta är att jag har verkligen noll motivation just nu, men jag MÅSTE!!!! Jag får tvinga mig själv....
    Välkommen hit

    Det här kommer du att klara. Hade du inte varit ett dugg motiverad så hade du ju inte tagit tag i det heller, så lite motivation måste det ju finnas där

    Ska du köra någon diet eller ska du köra efter tallriksmodellen?
Svar på tråden Vi brudar 09 som ska ner Minst 20 kg!!