Pia Larsson, Malmö?
Någon som anlitat Pia Larsson? Är hon bra, vad har hon för priser?
Någon som anlitat Pia Larsson? Är hon bra, vad har hon för priser?
För när jag ställde frågan hade jag inte varit hos henne.. Varför är du så misstänksam mot alla? Har du verkligen läst hela tråden? Först frågade jag om henne för vi hade inte varit där, sen besökte vi henne och insåg att vi inte gillade hennes foton..
Jag kommer inte ihåg, men ja det kan nog stämma att vi var där på tisdagen den 7:e.. Men för helvete, jag gör verkligen inte smygreklam! Sluta vara så j-la misstänksam! Jag ville veta om någon hade någon åsikt om henne innan vi gick dit.. Är det så j-la konstigt?
Ta det lugnt, värst vad du brusar upp du frågade ju själv varför jag var misstänksam i inlägg nr:31 och jag svarade dig. Svära och skrika är ju ett intressant sätt att för en diskussion på.
Men det är också ett intressant sätt att diskutera på när man anklagar folk..
Ja, jag brusar upp med all rätt, med tanke på vad som hänt mig de senaste dagarna..
denna sida har blivit konstig. numera vågar ingen rekomendera eftersom det direkt kallas reklam och ger en varning. så nu gör man tvärtom. man klagar på alla utom den man skulle vilja rekomendera. nä jag håller helre till på www.gamman.se där e reklamen fri och stämningen mellan oss som ska gifta sig bättre
VA?? Vad menar du? Gör du reklam för gamman.se??
bråk kan komma av allt verkar det som!
Måste säga att det är lite konstigt att man kan rekommendera/diskutera/racka ner på/you name it, guldsmeder, bröllopsbutiker, florister, etc hej vilt, men så fort man snackar om fotografer blir det ett himla liv.
åh nä. gjorde jag reklam. jag lovar jag jobbar inte för gamman. jag känner ingen som jobbar där.
;)
Men människa ge dig, detta var en trevlig tråd innan ditt sura inlägg. Man får väl har olika smak, varför tar du åt dig personligen för att någon inte gillar den fotograf du valt? Jisses. TS ville ha ALLA åsikter!
Tycker iofs att denna tråd blev otrevlig redan på första sidan...
Ger den här tråden någonting längre?
Tillför den något positivt?
Just nu känns det bara väldigt negativt....
Ha en trevlig dag alla!
Varför skriver du ens i tråden?? Tillförde du något?
Hejhej,
Jag vill uppmana er alla att hålla er till ämnet och undhålla er från angrepp på personer. Det är dock självklart fullständigt tillåtet att kritisera sakfrågans objekt (dvs. Pia Larsson) (självklart inom gränsen för vad straffrätten påkallar) eftersom det var syftet med den här tråden som jag uppfattar det.
Tack på förhand!