Pia Larsson, Malmö?
Någon som anlitat Pia Larsson? Är hon bra, vad har hon för priser?
Någon som anlitat Pia Larsson? Är hon bra, vad har hon för priser?
Varför yttra sig om någons bilder. Du kan inte ha läst vad jag skrivit för du upprepar dig själv. Vår proffsfotograf såg också till så att vi kisade väldigt mkt. Det beror inte på fotografen. Om du är inne i ett skogsparti och fotograferar så givetvis får du inga skuggor kring ögonen. Du kisar inte heller. Men väljer du att fotografar vid havet och ha solen i ansikten för att få fram bakgrunden så givetvis så kisar du. Ta reda på lite fakta innan du dizzar någons bilder/arbete.
Dissar ingen utan säger bara min åsikt! Punkt slut.
Oj Oj Oj Oj...
Som jag skrev. Smaken är olika. Jag är supernöjd med våra bilder. Och jag är superglad att jag fick ha Caroline som fotograf. Ångrar mig inte det minsta.
Jag tycker att jag har världens bästa och finaste bröllopsfotografier. Sen att vi kisar mycket bryr jag mig inte på faktiskt, har inte tänkt på det bara. Jag var världens lyckligase den dag solen sken på klarblå himmel och det var 30 grader varmt med fläktande vindar, och jag blev FRU!!!! På köpet fick jag en av Malmös bästa fotografer. Sen tror jag att dom flesta hade kisat den dagen oavsett om man är vid havet eller i skogen
Harkollat runt nu hos olika fotografer och vi tyckte att Pia Larssons verk är bland de tråkigaste som vi någonsin har sett.
Det blir Caroline som plåtar oss.
Hej Besservisser
Jag har också kollat runt ett antal fotografer i Malmö. Och det känns rätt taskit att du rackar ned på den fotograf vi har valt. Nämligen Pia Larsson. Det är möjligt att du inte tycker henes bilder är speciellt bra men uttala dig då om vad som du tycker är bra och inte vad som du tycker är dåligt.
Vi valde Pia för att hon vet hur en bild skall komponeras. Det vill tex. säga att man inte får en bro eller en horisont linje genom skallen eller kisar på grund av man får solen i ögonen.
Så sluta var så dj...a negativ mot en fotograf som du själv inte har valt.
Ursäkta om jag lägger mig i här, men ts frågar just om hur Pia Larsson är.
Och självklart känns det väl trist för dig att höra negativa saker om just den fotograf du valt, men hon svarade enbart på ts.
Jag förstår hur du tänker MulleNuh men tydligen så har ju inte "Besservvisser" någon erfarenhet av Pia Larsson så det faller på sin egen orimlighet att hon uttalar sig så tvärsäkert om Pia Larsson. "Kollat runt hos olika fotografer" vad innebär det?
Det är lustigt när jag tittar runt på BröllpsTorget så har folk tydligen en förmåga att uttala sig tvärsäker om olika fotografer som dom själva inte har har erfarenhet av. Eller är det så att det är fotografer som "boostar" sig själva. En av de fotografer vi var hos erbjöd oss nämligen ett bättre pris om vi skrev bra om den fotografen på Bröllopstorget !?
Mjoo det har du iofs rätt i! Det är väl en smaksak bara.
Vilka hårda och arga inlägg det verkar vara här inne!!!!
Va lite mer glada här istället!!!
Tjillivippen! :=D