• älskarlivet

Pia Larsson, Malmö?

Någon som anlitat Pia Larsson? Är hon bra, vad har hon för priser?

• Svar på tråden Pia Larsson, Malmö?
  • pppppp

Besservisser, läste precis på din infosida, där det står "Stupid people shouldnt breed" Lägg ner dina billiga kommentarer lite varstans.Eller logga ut.

• älskarlivet

Vi gillade inte Pia Larssons bilder, stela och trista, därför valde vi inte henne..

EvelynT74 skrev 2008-10-26 18:56:25 följande:
    Hej BesservisserJag har också kollat runt ett antal fotografer i Malmö. Och det känns rätt taskit att du rackar ned på den fotograf vi har valt. Nämligen Pia Larsson. Det är möjligt att du inte tycker henes bilder är speciellt bra men uttala dig då om vad som du tycker är bra och inte vad som du tycker är dåligt. Vi valde Pia för att hon vet hur en bild skall komponeras. Det vill tex. säga att man inte får en bro eller en horisont linje genom skallen eller kisar på grund av man får solen i ögonen. Så sluta var så dj...a negativ mot en fotograf som du själv inte har valt.
  • pppppp

Gäller även dig MulleNuh. Du har riktigt tradiga inlägg.Varför kommentera någons bilder. Ska bli roligt att se dina!!

Skriv lite mer positivt är du snäll, eller skriv inte alls.

• MulleNuh

Gha? Vad sjutton menar du med det??

Tycker snarare det gäller dig!

pppppp skrev 2008-10-27 16:37:51 följande:
    Gäller även dig MulleNuh. Du har riktigt tradiga inlägg.Varför kommentera någons bilder. Ska bli roligt att se dina!!Skriv lite mer positivt är du snäll, eller skriv inte alls.
  • MulleNuh

Jag är alltid positiv. Nästan iaf. Tror många missförstod mitt inlägg om dom där bilderna faktiskt..

pppppp skrev 2008-10-27 16:37:51 följande:
    Gäller även dig MulleNuh. Du har riktigt tradiga inlägg.Varför kommentera någons bilder. Ska bli roligt att se dina!!Skriv lite mer positivt är du snäll, eller skriv inte alls.
  • älskarlivet

MEn man kan ju ha tittat på fotografers bilder och inte gillat dem eller hur? Och då kan man ju uttala sig.. Det är jag som är ts och vi var och tittade på Pia Larssons bilder och de är ju så tråkiga och stela.. Därför kan inte jag heller rekommendera henne, och detta TROTS att jag fotograferades där i samband med min student.. De bilderna är bra, men bröllopsbilderna hon tar? Jättetråkiga om du frågar mig..

EvelynT74 skrev 2008-10-26 19:17:38 följande:
    Jag förstår hur du tänker MulleNuh men tydligen så har ju inte "Besservvisser" någon erfarenhet av Pia Larsson så det faller på sin egen orimlighet att hon uttalar sig så tvärsäkert om Pia Larsson. "Kollat runt hos olika fotografer" vad innebär det?Det är lustigt när jag tittar runt på BröllpsTorget så har folk tydligen en förmåga att uttala sig tvärsäker om olika fotografer som dom själva inte har har erfarenhet av. Eller är det så att det är fotografer som "boostar" sig själva. En av de fotografer vi var hos erbjöd oss nämligen ett bättre pris om vi skrev bra om den fotografen på Bröllopstorget !?
  • EvelynT74

Till älskarlivet vill jag säga att jag kan rekomendera Fotograf Pia Larsson även om det skrivs en del "underliga" kommentarer om henne på dethär forumet. Att vi gick till henne och kollade var att mina vänninor rekomenderade henne. Det som tilltalade oss var att hon tog både klassiska och mordernare bilder. Sedan så hammnade jag här på forumet och fick läsa saker om henne som inte alls stämde med våra upplevelser hos henne. Så "älskarlivet" gör såhär: gå och träffa henne och skapa din egen uppfattning det är alltid bättre än att bara lyssna på kommnetarer på ett forum.

• älskarlivet

Om du hade läst i tråden så har vi redan varit och besökt henne och gillade inte alls henne! Tråkiga och stela bilder!

EvelynT74 skrev 2008-10-27 17:33:36 följande:
    Till älskarlivet vill jag säga att jag kan rekomendera Fotograf Pia Larsson även om det skrivs en del "underliga" kommentarer om henne på dethär forumet. Att vi gick till henne och kollade var att mina vänninor rekomenderade henne. Det som tilltalade oss var att hon tog både klassiska och mordernare bilder. Sedan så hammnade jag här på forumet och fick läsa saker om henne som inte alls stämde med våra upplevelser hos henne. Så "älskarlivet" gör såhär: gå och träffa henne och skapa din egen uppfattning det är alltid bättre än att bara lyssna på kommnetarer på ett forum.
  • EvelynT74

Men om du redan visste att du inte tänkte fotografera hos henne så varför frågar du på forumet om henne och hennes priser? Det borde du veta om du redan varit hos henne. Är det möjligen så att du också fått ett "erbjudande" om bättre pris eller är du möjligen fotograf som talar för din egen vara? Det verkar ju var en hel del av denna vara på forumet.

Svar på tråden Pia Larsson, Malmö?